پیام تسلیت قالیباف به مناسبت درگذشت نماینده مجلس

رئیس مجلس شورای اسلامی با تسلیت درگذشت نماینده ادوار مجلس نوشت: این عالم پرتلاش و سیاستمدار از یاران حضرت امام خمینی (ره) و مبارزان دوره قیام‌ علیه حکومت ستمشاهی بود.

تصویر پیام تسلیت قالیباف به مناسبت درگذشت نماینده مجلس

به گزارش سایت خبری پرسون، در متن پیام تسلیت محمدباقر قالیباف آمده است: درگذشت روحانی ارجمند حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ حسین هاشمیان نمایندۀ مردم شریف شهرستان رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در ادوار اول، دوم، سوم، چهارم و هشتم موجب تأسف و تأثر گردید.

وی افزود: این عالم پرتلاش و سیاستمدار از یاران حضرت امام خمینی (ره) و مبارزان دوره قیام‌ علیه حکومت ستم‌شاهی بودند و علاوه‌بر ترویج معارف اسلامی و شعائر دینی، به‌عنوان مجاهدی صدیق در مسئولیت‌های خود ازجمله نمایندگی در خانه ملت، عضویت در شورای بازنگری قانون اساسی و یک‌ دوره نیز به‌عنوان نائب‌رییس مجلس شورای اسلامی در خدمت به مردم و نظام بودند.

رئیس مجلس در این پیام، ضمن تسلیت به حوزه‌های علمیه، روحانیت معزز، مردم استان کرمان و شهرستان رفسنجان، ارادتمندان و بیت گرامی، برای این عالم گرانقدر، که در ایام عاشورای حسینی به دیدار حق شتافتند، رحمت واسعه و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد.

منبع: ایرنا

706918