عملکرد مالی شرکت شهروند در سال ۱۴۰۲ مثبت ارزیابی شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق العاده شرکت شهروند با موضوع ارزیابی عملکرد مالی این شرکت طی سال ۱۴۰۲ و تغییر نام و اقامتگاه قانونی این مجموعه برگزار شد.
تصویر عملکرد مالی شرکت شهروند در سال ۱۴۰۲ مثبت ارزیابی شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، این دو نشست روز شنبه ۲۳ تیرماه با حضور لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، امیر یزدی مدیرکل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران، نمایندگان صاحبان سهام، حسابرس و بازرس قانونی، داود قربانیان مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت شهروند در مهلت قانونی و با تهیه و ارائه ترازنامه و صورت‌های مالی سال ۱۴۰۲ در محل ساختمان معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران برگزار شد.

در مجمع عمومی عادی سالیانه، گزارش عملکرد و فعالیت سال گذشته مجموعه شهروند توسط داود قربانیان مدیر عامل این شرکت ارائه و در ادامه پس از قرائت گزارش حسابرسی مقبول(بدون بند)، صورت های مالی شرکت شهروند تنفیذ و تصویب شد.

بنابر گزارش‌های ارائه شده نرخ رشد فروش شرکت شهروند در سال گذشته بیش از ۵۰ درصد اعلام شد که خود نشان از روند رو به رشد و عملکرد مثبت مالی شهروند دارد.

همچنین در مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت شهروند نیز موضوع تغییر نام شرکت از خدماتی کالای شهروند به شرکت فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند، آدرس دفتر مرکزی شهروند از ساختمان واقع در خیابان نلسون ماندلا به ساختمان بیهقی واقع در میدان آرژانتین و انجام اصلاحات در موضوع فعالیت شرکت، مطرح و ضمن تصویب در مسیر انجام تشریفات اداری ذیربط قرار گرفت.

گفتنی است، در پایان جلسه لطف الله فروزنده معاون شهردار تهران از تلاش‌ها و عملکرد مدیران و کارکنان مجموعه شهروند برای تحقق اهداف مدنظر و عملکرد مالی مطلوب شرکت قدردانی به عمل آورد.

منبع: شهروند

706888