لیموچی به خاطر مسائل مالی سپاهانی شد ؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد، این باشگاه حاضر بود بیشترین مبلغ را برای انتقال لیموچی به پرسپولیس بپردازد.
تصویر لیموچی به خاطر مسائل مالی سپاهانی شد ؟

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ مهدی لیموچی، وینگر فصل گذشته آلومینیوم اراک یکی از گزینه‌های جذاب فصل نقل و انتقالات بود که مورد توجه ۳ باشگاه سپاهان، استقلال و پرسپولیس قرار گرفت و پس از کش و قوس‌های فراوان در نهایت سپاهان را به عنوان مقصد نهایی انتخاب کرد.

رقابت سپاهان و پرسپولیس برای جذب این بازیکن حاشیه‌هایی نیز به همراه داشت به طوری که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی اعلام کرد این باشگاه مشکلی برای پرداخت بیشترین رقم برای جلب رضایت باشگاه آلومینیوم و لیموچی نداشته است و انتقال این بازیکن به سپاهان به دلایل دیگری رخ داده است.

رضا درویش در این خصوص گفته بود: برای اینکه ثابت کنیم پای کار هستیم صبح امروز هم نامه زدیم و گفتم بالاترین مبلغ را برای انتقال او پرداخت خواهیم کرد؛ روابط غیر فوتبالی و صنعتی این دستاورد را برای آن‌ها داشت، اولین درخواست کننده ما بودیم و بیشترین قیمت را هم ما اعلام کرده بودیم.

همچنین مهدی لیموچی در گفت‌وگویی در خصوص ادعای باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: برخی رفتارها واقعاً زشت است و نمی‌خواهم به جزئیات بپردازم که در روزهای گذشته چه رفتارها و کارهایی انجام شد تا از روی عقل تصمیم‌گیری نکنم؛ مردم باهوش هستند و می‌دانند چه کسی راست می‌گوید.

وی افزود: من انتخابی دارم که باشگاه مقابل از رفتار من شناخت داشته باشد و سرمربی آن تیم شکل بازی من را بشناسد و موجب پیشرفتم شود، نه اینکه احساسی تصمیم بگیرم.

با توجه به صحبت‌های لیموچی و درویش، به نظر می‌رسد حضور در سپاهان تصمیمی بوده که لیموچی فارغ از توجه به مسائل مالی اتخاذ کرده و این بازیکن برای پیشرفت فوتبالی‌اش سپاهان را باشگاه مناسب‌تری تشخیص داده است.

منبع: پرسون

706732