هیچ وقت در طول تاریخ پرسپولیس نیازی به بازیکنانش نداشته

پیشکسوت پرسپولیس گفت: خدا را شکر می‌کنم که هیچ وقت در طول تاریخ پرسپولیس نیازی به بازیکنانش نداشته و همیشه این بازیکنان بودند که به پرسپولیس نیاز داشتند.
تصویر هیچ وقت در طول تاریخ پرسپولیس نیازی به بازیکنانش نداشته

به گزارش سایت خبری پرسون، بهزاد داداش‌زاده بازیکن اسبق تیم پرسپولیس درباره جابجایی‌های هفته‌های اخیر و خروج تعدادی از بازیکنان از جمع نفرات تیم پرسپولیس اظهار داشت:

فوتبالیست‌هایی که از پرسپولیس جدا می‌شوند دو دسته هستند یک عده آنهایی هستند که فوتبالشان تمام می‌شود و با سلام و صلوات و با بدرقه گرم هواداران از این جمع جدا می‌شوند و گروه دیگری هستند که به عشق دستیابی به پول و شهرت بیشتر از پرسپولیس می‌روند. شخصاً احترام زیادی برای گروه اول قائل هستم و گروه دوم را درک نمی‌کنم. قطعاً پول شهرت و محبوبیت با بودن در تیم پرسپولیس برای هر فوتبالیستی رقم می‌خورد. برای همین است که این همه فوتبالیست علاقمند هستند تا به تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس یا حتی استقلال بروند. در چنین شرایطی کسی که به خاطر پول پشت به پرسپولیس می‌کند و می‌رود طبیعتاً ثابت کرده که از اول هم جایش در این تیم نبوده است. قطعاً پرسپولیس در بود و نبود بازیکنان این چنینی ضرر نمی‌کند و تنها این خود بازیکنان هستند که وقتی از پرسپولیس بروند دیگر از یاد همه خواهند رفت.

داداش زاده همچنین درباره حضور مربی اسپانیایی در راس کادر فنی تیم سابقش اظهار داشت:

با توجه به اینکه سبک فوتبال پرسپولیس به سبک فوتبال اسپانیا خیلی شباهت دارد و تیکی تاکا یا همان پاسکاری‌های ریز بین بازیکنان پرسپولیس از قدیم الایام باب بوده. من مطمئن هستم که آقای گاریدو می‌تواند خیلی سریع با این تیم جفت و جور شود و یک تیم فوق العاده زیبا و تماشایی را به لیگ برتر بعدی بیاورد. قطعاً با بودن چنین پرسپولیسی در لیگ برتر ایران و لیگ نخبگان آسیا دیگر تیمی حریف این بچه‌ها نخواهد شد. قطعاً آقای درویش باید نهایت تلاشش را انجام بدهد تا بهترین نفرات را برای تیم جذب کند. پرسپولیس جایگاه بازیکنان بزرگ و خلاق و پدیده است. امیدوارم در روزهای آینده و با گرمتر شدن تمرینات شاهد برگزاری بازی‌های دوستانه زیادی هم باشیم تا تیم هرچی بیشتر برای سرمربی جدید شناخته شود.

منبع: خبرورزشی

706657