آمریکا حملات اسرائیل به غزه را محکوم کرد

پرامیلا جایپال، رئیس گروه پیشرو در کنگره آمریکا، حملات اسرائیل در غزه را محکوم کرده و خواستار آتش بس برای پایان دادن به خشونت ها شد.

تصویر آمریکا حملات اسرائیل به غزه را محکوم کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، جایپال در پیامی در شبکه های اجتماعی نوشت: «اسرائیل به حمله هولناک خود به غزه ادامه می دهد و مراکز سلامتی را مجبور به تعطیلی می کند و حتی ورود تجهیزات پزشکی را محدود می کند.

وی ادامه داد: ما باید بیشتر تلاش کنیم تا جلوی این جنگ را بگیریم. ما برای آزادی گروگان ها و نجات جان ها به آتش بس فوری و دائمی نیاز داریم.

به گزارش ایرنا، این درحالی است که ارتش رژیم صهیونیستی امروز با بمباران شهر خان یونس در جنوب نوار غزه دست کم ۷۱ نفر را شهید و ۲۸۹ نفر دیگر را زخمی کرد.

این منطقه در جنوب نوار غزه، محل اسکان هزاران آواره فلسطینی بود که هدف بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

«استفان دوجاریک» سخنگوی سازمان ملل متحد پیشتر اعلام کرده بود که هیچ جا در غزه امن نیست و تلاش‌های بیشتری باید انجام شود تا از غیرنظامیان محافظت شود. ما به توقف فوری درگیری‌ها نیاز داریم تا چرخه خشونت برای مردم غزه متوقف شود و کمک‌های بشردوستانه به آنها برسد.

براساس آمار وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون بیش از ۳۸ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۸۸ هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

منبع: ایرنا

706625