پرسپولیس از فروش عبدالکریم حسن بهترین استفاده را میبرد

باشگاه پرسپولیس در نظر دارد عبدالکریم حسن را با بالاترین قیمت ممکن بفروشد و از پول فروش او بهترین استفاده ممکن را ببرد.
تصویر پرسپولیس از فروش عبدالکریم حسن بهترین استفاده را میبرد

به گزارش سایت خبری پرسون، باشگاه پرسپولیس در نظر دارد عبدالکریم حسن را با بالاترین قیمت ممکن بفروشد و از پول فروش او بهترین استفاده ممکن را ببرد. از آنجا که چند بازیکن کلیدی پرسپولیس جدا شده‌اند و این تیم راه سختی در لیگ نخبگان و دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر دارد در صورت جدایی حسن عملاً در دو پست دفاع چپ و راست خالی شده و در پست مهاجم هم نیاز به تقویت دارد. از این رو باشگاه در نظر دارد سه بازیکن خارجی قوی در پست‌های دفاع راست و چپ و مهاجم را به خدمت بگیرد. رایزنی در این رابطه با چند بازیکن خارجی اروپایی برای پست مهاجم و چند مدافع که در تیم‌های آسیایی و آفریقایی بازی می‌کنند ادامه دارد.

در همین راستا پرسپولیس بزودی از مدفع راست خارجی خود رونمایی می‌کند و شاید این اتفاق همین امروز یا فردا رخ دهد. برای جانشینی دانیال اسماعیلی‌فر گزینه‌های زیادی مطرح نشده و باشگاه در سکوت کار بررسی گزینه‌ها و مذاکرات با آنها را پیش می‌برد اما اسم یکی از گزینه‌ها در رسانه‌ها بیرون آمده است.

روزنامه المنتخب مراکش نوشته ایوب العملود مدافع راست 30 ساله باشگاه الویداد که زمانی توسط خوان کارلوس گاریدو هدایت می‌شد با پیشنهاد یک تیم ایرانی مواجه شده و در آستانه حضور در لیگ ایران است. او در 185 بازی 15 گل زده و 20 پاس گل داده است.

یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس با تأیید خبر توافق با العملود اعلام کرد مذاکره با باشگاه ویداد برای اخذ رضایتنامه صحت دارد اما هنوز قراردادی امضا نشده است.

وی درباره رقم رضایتنامه و اینکه او را گاریدو به باشگاه معرفی کرده گفت: فقط می‌توانم بگویم در کلیات توافقاتی شده اما هنوز چیزی امضا نشده است.

ظاهراً توافق نهایی بین طرفین صورت گرفته و حتی ایوب العملود پیش نویس قراردادی که در آن شرایط دو طرف لحاظ شده بود را نیز امضا کرده است. برهمین اساس باشگاه پرسپولیس پنجشنبه شب قرارداد رسمی را برای او ارسال کرد و بعید نیست امروز قرارداد این بازیکن نهایی شود.

ایوب العملود که در دوران 10 سال بازیگری خود کلاً در سه باشگاه الجیش، اطلس و الوداد مراکش عضویت داشته و سابقه انجام 1 بازی برای تیم ملی مراکش را دارد فصل گذشته در ۳۳ بازی موفق به زدن ۵ گل و ارسال ۳ پاس گل شد و قیمت او در ترانسفرمارکت ١ میلیون و ٢٠٠ هزار دلار، ارزشگذاری شده است.

برای پست دفاع راست از یحیی عطیه‌الله هم به عنوان گزینه پرسپولیس نام برده شد. بازیکن 29 ساله مراکشی که او هم در تیم ویداد کازابلانکا بازی کرده و حالا عضوی از تیم سوچی روسیه است اما به نظر می‌رسد طرفین بر سر مبلغ مالی به توافق نرسیدند.

منبع: روبرو نیوز

706508