مشکل گولسیانی برای تمدید قرارداد چیست؟

گئورگی گولسیانی برای تمدید قرارداد آماده است اما مشکل اینجاست که قرارداد فصل قبل او ۵۵۰ هزار دلار بوده و این فصل با افزایش ۲۰ درصدی حتی به حدود ۷۰۰ هزار دلار می‌رسد.
تصویر مشکل گولسیانی برای تمدید قرارداد چیست؟

به گزارش سایت خبری پرسون، از جمع بازیکنان خارجی فصل پیش پرسپولیس از قرار معلوم فقط اوستون ارونوف در این تیم ماندنی شود. کار انتقال عبدالکریم حسن به باشگاه العربی تقریبا تمام است.

گئورگی گولسیانی برای تمدید قرارداد آماده است اما مشکل اینجاست که قرارداد فصل قبل او 550 هزار دلار بوده و این فصل با افزایش 20 درصدی حتی به حدود 700 هزار دلار می‌رسد درحالی‌که باشگاه پرسپولیس قصد ندارد این مبلغ برای گولسیانی هزینه کند مگر اینکه او تخفیف خوبی به باشگاه بدهد و حتی از رقم سال قبل کمتر دریافتی داشته باشد.

چه بسا با حضور پورعلی‌گنجی و کنعانی نیز مجبور شود این بازیکن گرجستانی را روی نیمکت قرار دهد که در آن صورت هم سهمیه دیگری را برای فصل بعد از دست خواهد داد. وحدت حنانوف هم جدایی‌اش را از پرسپولیس خیلی وقت پیش قطعی کرد. در این بین باشگاه پرسپولیس برای دفاع راست توافقات خوبی با ایوب العمود بازیکن مراکشی داشته و به‌نوعی باید او را اولین خرید گاریدو برای پرسپولیس بدانیم. برای پست‌های دروازه‌بان، وینگر، دفاع چپ و خط حمله هم باید دید پرسپولیس کمبودهایش را با بازیکن خارجی پر خواهد کرد یا بازیکن داخلی به خدمت خواهد گرفت.

منبع: ایسنا

706496