خاندوزی به شائبه انتصابات دولتی واکنش نشان داد

وزیر اقتصاد گفت: بر اساس ابلاغیه سرپرست ریاست جمهوری تا زمان استقرار دولت چهاردهم هرگونه تغییر و جابه‌جایی نیروی انسانی در دولت باید بر مبنای الزامات قانونی صورت گیرد.
تصویر خاندوزی به شائبه انتصابات دولتی واکنش نشان داد

به گزارش سایت خبری پرسون، سید احسان خاندوزی، درباره برخی شائبه‌ها مبنی بر انتصابات و صدور احکام توسط برخی دستگاه‌های دولتی اظهار کرد: با توجه به قانون بودجه و تعیین ردیف بودجه هر دستگاه و در نظر گرفتن این مساله که تک‌تک حکم‌ها و اقدامات از قبل در بودجه مشخص شده کسی نمی‌تواند ریالی بیشتر اختصاص دهد.

وی افزود: درخصوص صدور احکام نیز دکتر مخبر ابلاغیه‌ای صادر کرد که تا زمان واگذاری امور به دولت چهاردهم در احکام صادره باید الزامات قانونی رعایت شود.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: بر اساس این ابلاغیه، تمامی دستگاه‌های اجرایی موظفند تا زمان استقرار دولت چهاردهم از هرگونه تغییر در ساختارهای سازمانی، جابه‌جایی نیروی انسانی و نقل و انتقال اموال دولتی، اعمال آیین‌نامه جدید، تغییر در تعرفه‌ها و عوارض و هرگونه اقدامات خارج از ضوابط و مقررات، خودداری نمایند.

خاندوزی در پاسخ به این سوال که وضعیت خزانه در آستانه تحویل و تحول دولت چگونه است؟ گفت: فردا یا پس فردا گزارش مفصلی را از وضعیت وزارت اقتصاد در بخش‌های مختلف از جمله اوضاع خزانه به آقای پزشکیان ارائه می‌دهم و در اختیار رسانه‌ها جهت انتشار قرار خواهم داد.

منبع: ایسنا

706175