مردم اصفهان از رئیس‌جمهور منتخب چه درخواستی دارند؟

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان مهد هنر و پایتخت فرهنگی ایران زمین است و باید از صنعتگران و هنرمندان آن حمایت شود، گفت: علاوه‌بر مباحث اقتصادی و زیست‌محیطی، احیای زاینده‌رود از درخواست‌های مهم شهروندان از رئیس‌جمهور منتخب است.
تصویر مردم اصفهان  از رئیس‌جمهور  منتخب چه درخواستی دارند؟

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور اظهار کرد: رئیس‌جمهور علاوه بر اینکه باید نگاهی ملی به مسائل کشور داشته باشد، باید برآورده شدن انتظارات استانی، شهری و شهرستانی را از اهداف مهم در برنامه‌های کشور بداند.

وی افزود: اصفهان به‌عنوان یکی از کلان‌شهرهای تاریخی، دارای مشکلات بسیار زیادی است و رفع این مشکلات نیازمند همت دولت است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: علاوه‌بر مباحث اقتصادی، زیست‌محیطی، اشتغال و بهبود وضعیت معیشت مردم اصفهان، احیای زاینده‌رود از درخواست‌های مهم شهروندان این کلان‌شهر است.

مهروی‌پور با اشاره به اینکه اصفهان مهد هنر و پایتخت فرهنگی ایران‌زمین است و باید در درجه نخست از صنعتگران و هنرمندان آن حمایت شود، تاکید کرد: این کلان‌شهر نیازمند تکمیل پروژه‌های عمرانی، نوسازی ناوگان حمل‌ونقل، رعایت فاصله شعاع ۵۰ کیلومتری صنایع آلاینده از شهر و تکمیل و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از قطار سریع‌السیر است.

منبع: پرسون

706082