انتقاد درویش نسبت به سقف قراردادها

مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به سقف قراردادها انتقاداتی وارد کرد و اظهار داشت که آنقدر کیفیت فوتبال رشد نکرده که قیمت‌ها بالا رفته است.
تصویر انتقاد درویش نسبت به سقف قراردادها

به گزارش سایت خبری پرسون، رضا درویش در حاشیه جلسه الواح مجوز حرفه‌ای اظهار داشت: جلسه اول پیرامون مجوز حرفه‌ای و باشگاه‌هایی که موفق شدند، این مجوز فیفا را دریافت کنند، بود. برای لیگ جدید ما باید سعی و تلاش بیشتری کنیم. سال به سال که می‌گذرد، می‌بینیم که شاخص‌ها سخت‌تر می‌شود. از این رو باشگاه‌ها باید بیشتر تلاش کنند.

وی ادامه داد: برخی ابعاد این شاخص‌ها زیر نظر باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال نیست. مثل ورزشگاه آزادی که ما نمی‌توانیم در جهت رفع معایب آن کاری بکنیم و یک موضوع ملی است.

مدیرعامل پرسپولیس اظهار داشت: جلسه دوم پیرامون سقف قراردادها و دستورالعمل‌های جدید بود که خداراشکر همه متفق‌القول بودیم که سقف قراردادها اتفاق خوبی است. به نظرم اگر سالیانه ۲۵ درصد به این سقف اضافه کنیم، ۴ سال بعد این مبلغ به ۱۰۰۰ میلیارد می‌رسد و آیا این رشد و کیفیت فوتبال ما انقدر تغییر کرده که قراردادها ۲-۳ هزار درصد رشد کرده است.

وی ادامه داد: هنوز بازیکنان قدیمی تیم ملی دارند کیفیت بالای خودشان را نشان می‌دهند. فوتبال رشد نکرده ولی چند برابر تورم رشد کرده است. من یقین دارم که سقف قرارداد اگر هزار میلیارد باشد، باز هم بازیکنان عین هزار میلیارد را قرارداد می‌بندند. البته شاید ما باشگاه‌ها هم مقصر باشیم که سطح توقعات را بالا بردیم. یک مدیری به من می‌گفت که بازیکنی ۲ میلیارد می‌گرفت و آمد تمدید کند، درخواست ۲۰ میلیارد پول کرد. آنقدر فوتبالِ ما رشد نکرده و باید تدبیری بیاندیشیم که کیفیت فوتبال را بالا ببریم. همه به دنبال بالا بردن سقف بودند ولی من موافق نبودم و به نظرم می‌توانیم تعداد بازیکنان خارجی را بالا ببریم که قیمت آن ارزان‌تر در می‌آید.

درویش اظهار داشت: بازیکن وقتی به پرسپولیس می‌آید که قرارداد ببندد و می‌گوید خیلی مشتاق است ولی قیمت قرارداد او ۳۰ میلیارد است و جایی دیگر تا ۳ برابر پیشنهاد می‌دهد، مشخص است که می‌رود.

وی در رابطه با واکنش اسماعیلی فر ادامه داد: او علاقه‌مند بود که برگردد و پیش قراردادی نوشته شده بود که نگران بود محروم شود. آن جا چند برابر هم به او پیشنهاد داده بود که به خاطر این موضوع من اصلا راضی نمی‌شوم.

منبع: خبرورزشی

705945