مهاجم محبوب پرسپولیسی‌ها پای میز مذاکره با درویش

باشگاه پرسپولیس امروز بار دیگر با مهاجم جنوبی‌اش به مذاکره خواهد نشست و احتمال تمدید قرارداد طرفین زیاد است.
تصویر مهاجم محبوب پرسپولیسی‌ها پای میز مذاکره با درویش

به گزارش سایت خبری پرسون، بعد از تمدید قرارداد با مرتضی پورعلی گنجی و وحید امیری، اکنون سرخ‌ها امیدوارند شرایط برای ادامه همکاری با مهاجم جنوبی‌شان نیز مثبت پیش رفته و بار دیگر با وی کار را ادامه دهند.

عیسی آل کثیر در پنجره تابستانی فصل گذشته نیز با رضا درویش به عنوان مدیرعامل این تیم دچار چالش شده بود و این اختلاف مالی باعث شد تا مسیرش به سمت سپاهان کج شود. با این حال بعد از نیم فصل حضور در جمع طلایی‌پوشان این مهاجم جنوبی بار دیگر با سرخ‌ها وارد مذاکره شده و به جمع شاگردان اوسمار ویرا اضافه شد.

آل کثیر در بازگشت به جمع پرسپولیسی‌ها بار دیگر روند گلزنی‌اش را ادامه داد و توانست عملکرد موفقی در مسیر قهرمانی این تیم برای خود شکل دهد.

اکنون مهاجم جنوبی پرسپولیس در مذاکرات ابتدایی با رضا درویش با اختلاف مالی برای تمدید قرارداد همراه شده است. با این حال مذاکرات طرفین که طی ساعات اخیر با شدت بیشتری همراه شده، در نهایت باعث شد تا آنها به عدد مدنظر نزدیک شوند و قرار است طی ساعات آتی با حضور در باشگاه، قرارداد این بازیکن نیز تمدید شود.

پرسپولیس در حال حاضر تنها ابوالفضل بابایی را به عنوان تنها مهاجم تحت قرارداد در لیست خود می‌بیند و امیدوار است بتواند تا پیش از شروع تمرینات، با دیگر گزینه‌های خود در این پست به نتیجه مثبت نزدیک شود.

منبع: خبرورزشی

705915