زمان آغاز اعزام اعضای کاروان ورزش ایران به پاریس

اعزام اعضای کاروان ورزش ایران به سی و سومین دوره بازی‌های المپیک از هفته آینده با اعزام اولین گروه کادر سرپرستی آغاز می‌شود.
تصویر زمان آغاز اعزام اعضای کاروان ورزش ایران به پاریس

به گزارش سایت خبری پرسون، کادر سرپرستی کاروان ورزش ایران در بازی های المپیک ۲۰۲۴ اولین گروه این کاروان است که راهی پاریس خواهد شد.

اعزام گروه نخست این کادر سه شنبه هفته آینده (۲۶ تیر) انجام می شود. مناف هاشمی سرپرست کاروان ایران همراه با فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل کمیته ملی المپیک و معاون کاروان در قالب این گروه و زودتر از دیگر اعضا عازم پاریس می شوند تا ثبت نام نهایی اعضای کاروان ایران را انجام دهند.

از ۲۹ تیر نیز اعزام تیم های ورزشی آغاز می شود. ورزشکاران ایران و مربیان‌شان به محض ورود به پاریس در دهکده ورزشکاران مستقر می شوند.

البته اعضای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر زودتر از دیگر ورزشکاران راهی پاریس خواهند شد. چهار عضو این تیم همراه با اعضای کادر فنی ۲۶ تیر و همراه با گروه نخست کادر سرپرستی به پاریس سفر می کنند. این سفر البته به منظور برپایی اردوی تدارکاتی است. بنابراین شمشیربازان در بدو ورود به پاریس در دهکده ورزشکاران مستقر نمی شوند.

اعزام تیم های ورزشی ایران به پاریس بر اساس برنامه زمان بندی بازی های المپیک تا اواسط بازی ها ادامه دارد و همزمان نیز بازگشت آنها به ایران از اواسط بازی ها انجام می شود.

منبع: ایسنا

705878