رئیس دیوان محاسبات کشور به پزشکیان پیام فرستاد

رئیس دیوان محاسبات کشور در پیامی به دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری منتخب تبریک گفت.

تصویر رئیس دیوان محاسبات کشور به پزشکیان پیام فرستاد

به گزارش سایت خبری پرسون، سید احمدرضا دستغیب در پیام تبریک به دکتر پزشکیان تصریح کرد: انتخاب شایسته جنابعالی از سوی ملت بزرگ و سربلند ایران به عنوان رئیس جمهوری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را صمیمانه تبریک می گویم.

وی افزود: حضور حماسی ملت بزرگ ایران در انتخابات اخیر با وجود تمامی تلاش های مذبوحانه دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی مبنی بر القای ناامیدی در میان مردم بار دیگر شکوه و جلوه های بی نظیر وفاداری و همراهی ایرانیان در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را به نمایش گذارد.

دستغیب اظهار داشت: بی شک در دوره جدید، بهره گیری از همه ظرفیت های مادی و معنوی موجود و توانمندی نیروهای متخصص و متعهد از همه سلایق سیاسی و نخبگان فکری کشور به ویژه جوانان انقلابی و مؤمن با رویکرد شایسته سالاری، عدالت محوری، فسادستیزی و اولویت بخشی به موضوعات اقتصادی، توسعه تعاملات موثر و هدفمند منطقه ای و بین المللی نوید بخش تداوم تعالی و پیشرفت کشور عزیزمان طی سال های پیش رو خواهد بود.

رئیس دیوان محاسبات کشور خاطر نشان کرد: رجای واثق دارم با تلاش و اهتمام جنابعالی و با همدلی بیشتر با تمامی ارکان و قوای کشور در این جایگاه خطیر نیز شاهد اقدامات موثر در جهت پیشرفت و آبادانی کشور و آرامش و رفاه مردم فهیم ایران عزیز باشیم و در این راستا نیز دیوان محاسبات کشور در چهارچوب وظایف و اختیارات قانونی خود برای هر گونه همکاری با دولت جدید در زمینه تحقق شفافیت و انضباط مالی در دستگاه های اجرایی اعلام آمادگی می نماید.

دستغیب ادامه داد: توفیقات روزافزون جنابعالی را ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) در ایفای این مسئولیت خطیر از خداوند متعال مسئلت دارم.

منبع: ایرنا

705843