مسعود پزشکیان صدای ملت ایران خواهد بود

رئیس ستاد پزشکیان در استان فارس گفت: فراموش نمی‌کنیم که ایران برای همه ایرانیان است و مسعود پزشکیان، از این پس رئیس‌جمهور همه شامل حامیان او، طرفداران کاندیداهای دیگر و کسانی که نیامدند، خواهد بود.

تصویر مسعود پزشکیان صدای ملت ایران خواهد بود

به گزارش سایت خبری پرسون، سید عبدالرزاق موسوی عصر یکشنبه در پیامی خطاب به مردم استان فارس گفت: نقش‌آفرینی مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رنگی تازه به خود گرفت و به حماسه‌ای فراموش ناشدنی بدل شد؛ حماسه‌ ای از جنس ایثار و شجاعت و عقلانیت، ایثار از آن رو که به رغم تمام ناملایمات و دشواری‌ها، از دلخوری‌های خویش گذشتید و تعیین سرنوشت خود را به دیگری نسپردید.

وی خاطرنشان کرد: با وجود تمام دل‌نگرانی‌هایی که برای تحقق انتخاب خویش داشتید، اما شجاعانه وارد کارزار شدید و در نهایت با فهم و درک عمیق از وضعیت کشور، در یکی از حساس‌ترین برهه‌های تاریخ سیاسی ایران، مسیر عدالت، آزادی و مبارزه با فقر، فساد و تبعیض را برای ایران‌مان برگزیده‌اید.

رئیس ستاد انتخابات پزشکیان در استان فارس با بیان اینکه پزشکیان با سلامت نفس و صداقت کلام، توانست اعتماد اکثریت ملت را جلب کند، تاکید کرد: پیام اکثریت مردم ما روشن است؛ تغییر و اصلاح وضع موجود، چه اکثریتِ نیمی از جامعه که آگاهانه صندوق رأی را برای تعیین سرنوشت خود برگزیدند و چه نیمی دیگر که با سکوت خویش دردهایشان را به گوش همگان رساندند.

وی ادامه داد: فراموش نمی‌کنیم که ایران برای همه ایرانیان است و مسعود پزشکیان، از این پس رئیس‌جمهور همه ما شامل حامیان او، طرفداران کاندیداهای دیگر و کسانی که نیامدند خواهد بود، همه این‌ها که دل در گرو پیشرفت کشور دارند صاحب حق هستند و آنگونه که از شخصیت مقبول و معتدل رئیس جمهور منتخب نیز انتظار می‌رود، بسیار خوش‌بین هستیم که او صدای همه ملت ایران باشد.

وی مطالبه‌گری را حق قانونی تمامی مردم دانست و افزود: اکنون که ملت نقش خود را ایفا کرده‌اند، نوبت به رییس جمهور رسیده تا بر مبنای همان شعارهای صادقانه‌ای که بر دل مردم نشاند، اعتماد ملت را پاسخ شایسته‌ای دهد.

موسوی تاکید کرد: اما آنچه که در این میان اهمیت ویژه‌ای دارد، این است که برای سربلندی رئیس‌جمهور منتخب در مسیر کاهش مشکلات فعلی کشور و بهبود وضعیت، مطالبات ما نیز می‌بایست متناسب با شعارها و باورهای وی باشد، وعده‌هایی که پیش از انتخابات در قالب میثاق‌نامه ۲۴ بندی منتشر شد و مهمترین محورهای آن، قانون‌مندی، تقویت بُنیه‌های کارشناسی، شایسته‌سالاری و به‌ویژه مبارزه با فقر، فساد و تبعیض است و انتظار می‌رود که خواسته‌های ما ناقض این شعارهای محوری نباشد.

رئیس ستاد پزشکیان در استان فارس افزود: فعالان سیاسی و اجتماعی پرشماری در ایام اخیر ذیل ستادهای انتخاباتی مختلف در سطح کلان‌شهر شیراز و سایر شهرستان‌های استان فارس و یا در هر قالب دیگری، همّ و غمّ خویش را آن هم در شرایطی مبهم، پیچیده و نابرابر به کار بستند تا پزشکیان در این کارزار حساس پیروز شود که همه قدردان این همدلی هوشمندانه و همکاری تاریخی با یکدیگر هستیم، اما اکنون که کام ملت شیرین شد، امید داریم که همه‌ دوستان و همراهان در مسیر پیگیری مطالبات و خواسته‌ها، پس از این پیروزی غرورآفرین، هرگز اجازه ندهند که این نقش تاریخی خود در سپهر سیاسی ایران‌زمین را خدای ناکرده به رذیلت سهم‌خواهی و معامله‌گری آلوده کنند، چه اینکه چنین رویه‌ای، آشکارا، ناقض شعارهای رئیس‌جمهور منتخب‌مان، خاصه شایسته‌سالاری و مبارزه با تبعیض است.

وی اظهار کرد: علی‌رغم تمام نقایص و محدودیت‌ها و شرایط ناعادلانه، منصفانه نیست اگر نقش کسانی را که در قالب نهادهای اجرایی و نظارتی، همکاری کردند تا جلوی تعرض و تعدی به انتخاب ملت گرفته شود، نادیده بگیریم، بی‌شک موفقیت در راه دشوار پیش‌رو در راستای هدف سربلندی ملت نیز جز با همدلی و همکاری همگانی، میسر نخواهد بود.

رئیس ستاد پزشکیان در استان فارسدر این پیام گفت: امیدوارم که همگان قدر این شادکامی را بدانیم و رئیس‌جمهور منتخب نیز با همیاری شایستگان جامعه بتواند از آلام ایران بکاهد و آرامش و آسایشی درخور شأن هموطنان‌مان را به آنان هدیه دهد.

منبع: ایرنا

705829