ابوترابی به رئیس‌جمهور منتخب پیام فرستاد

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی در پیامی گفت: همانگونه که بارها تأکید فرموده اید تنها راه توسعه و پیشرفت فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور وفاق و اجماع نخبگان علمی و سیاسی و اجرای دقیق سیاستهای کلی نظام است و این مهم دستاورد مرجعیت علم، قانون مداری، انضباط مالی، تحول در نظام اداری، نظام مالی و بانکی کشور است.

تصویر ابوترابی به رئیس‌جمهور منتخب پیام فرستاد

به گزارش سایت خبری پرسون، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور برادر ارجمند جناب آقای دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب و معزز زیدعزه

با عرض تبریک و آرزوی سعادت و موفقیت برای آن برادر گرانمایه که در طول سالیان متمادی، همکاری نزدیک در نهاد قانونگذاری شاهد سلامت، صداقت و نگاه عدالت محور جنابعالی بوده‌ام و با تقدیر و سپاس از حضور بهنگام ملت بزرگ ایران که در این مقطع مهم از تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی با شور و احساس، عقلانیت و ایمان ارکان اسلامیت و جمهوریت نظام را استحکام بخشیدند و بر عزت و افتخار خویش افزودند.

امیدوارم با الهام از آموزه های اسلام و مدرسه انسان‌ساز و جامعه پرداز نهج البلاغه، تصمیمات برآمده از عقلانیت، دانش و معرفت و با ارتقاء سطح شایسته سالاری در مدیریت اجرایی کشور از تمام ظرفیت دولت چهاردهم برای تحکیم وحدت ملی و انسجام اسلامی استفاده نمایید.

همانگونه که بارها تأکید فرموده اید تنها راه توسعه و پیشرفت فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور وفاق و اجماع نخبگان علمی و سیاسی و اجرای دقیق سیاستهای کلی نظام است و این مهم دستاورد مرجعیت علم، قانون مداری، انضباط مالی، تحول در نظام اداری، نظام مالی و بانکی کشور است.

امید آن دارم بر مدار علم و اخلاق، صداقت و دیانت و پاسداری از ارزشهای ملی و اسلامی خالق بالاترین سطح وفاق و همدلی در هدایت دستگاه اجرایی کشور باشید.

سید محمد حسن ابوترابی

منبع: ایسنا

705820