ترامپ: بایدن منتقدانش را نادیده بگیرد و به رقابت ادامه دهد

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا درحالیکه حجم انتقادها از عملکرد رئیس جمهوری فعلی آمریکا در مبارزات انتخاباتی بالا گرفته، گفت که جو بایدن انتفادها را نادیده بگیرد و به رقابت ادامه دهد
تصویر ترامپ: بایدن منتقدانش را نادیده بگیرد و به رقابت ادامه دهد

به گزارش سایت خبری پرسون، دونالد ترامپ نامزد احتمالی جمهوریخواهان در رقابت‌های انتخاباتی 2024 آمریکا به دنبال انتقاد از عملکرد رئیس جمهوری آمریکا در مناظرات، اعلام کرد: بایدن باید منتقدان خود را نادیده گرفته و محکم و قوی به رقابت خود ادامه دهد.

وی در این اظهارات که با چاشنی طعنه به رئیس جمهور کهنسال آمریکا همراه بود، افزود: وی باید زیرک باشد به همان اندازه‌ای که در جریان مناظره بود.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در حالی که در معرض انتقادات شدید دموکرات‌ها در خصوص ناتوانی جسمی و ذهنی برای ادامه رقابت‌ها قرار گرفته است، در مراسمی مقابل کاخ سفید گفت که قصد کناره‌گیری ندارد.

او طی سخنرانی در مراسم سالروز استقلال آمریکا در مقابل کاخ سفید گفت: «من یک اینچ هم از موضع خود در رقابت‌های ریاست جمهوری کوتاه نمی‌آیم و تنها چیزی که نیاز دارم خواب و استراحت بیشتر است».

رئیس‌جمهور آمریکا با وجود درخواست‌ها برای کناره‌گیری از رقابت‌های ریاست‌جمهوری، تأکید کرد که به مبارزه ادامه می‌دهد و در پاسخ به یکی از حامیان وی که از او خواست تا انتها ادامه دهد،گفت: «قرار نیست جایی بروم، هیچ جا نخواهم رفت».

علاوه بر این جو بایدن در یک گردهمایی انتخاباتی در ویرجینیا، عملکرد ضعیف خود در مناظرات انتخاباتی در مقابل دونالد ترامپ را ناشی از کمبود خواب دانست.

بایدن اعلام کرد که واقعیت این است که من در این مناظرات خیلی هوشیار نبودم. من در یک دوره زمانی به نقاط مختلفی سفر کردم و به حرف کارمندانم گوش نکردم به طوری که بعد از بازگشت نزدیک بود روی صحنه خوابم ببرد.

وی همچنین روز چهارشنبه در گفتگو با اعضای کارزار انتخاباتی خود با تأکید بر این که به حضور در انتخابات ریاست جمهوری 2024 ادامه خواهد داد، گفت: «من نامزد حزب دموکرات هستم. هیچکس من را بیرون نمی‌کند.»

منبع: تسنیم

705677