لایو ترید ایرانی سودده

طوفان که اولین برگزار کننده لایو ترید در ایران است، مطالب ارزشمندی در حوزه فارکس و بازار مالی ارائه می‌دهد.
تصویر لایو ترید ایرانی سودده

به گزارش سایت خبری پرسون، با توجه به پیشرفت تکنولوژی و کشیده شدن اقتصاد جهان به سمت بازارهای مالی آنلاین، اکثر افراد تمایل دارند با سرمایه‌های متفاوت، حتی به مقدار خیلی کم، به فعالیت در این بازارها اقدام کنند. یکی از مهمترین بازارهای مالی، فارکس است که تریدرهای بی‌شماری را به سمت خود کشانده تا با معامله جفت ارزها به کسب درآمد دلاری بپردازند. باوجود ریسک‌های بالای این بازار و امکان از دست رفتن سرمایه، ورود به آن‌ها نباید با بی‌پروایی و بدون آگاهی اتفاق بیفتد.

در زمینه آموزش ترید و معامله در بازارهای مالی نظیر کریپتو، فارکس و مواردی از این فبیل، مراکز و سایت‌هایی آموزشی فراوانی در حال فعالیت هستند که یکی از این سایت‌هایی آموزشی معتبر و نام آشنا، سایت طوفان است که با ارائه آموزش‌های کاربردی و استراتژی‌های کارآمد، تمام تلاش خود را برای تبدیل شدن کاربران خود به یک تریدر حرفه‌ای و کاربلد، به کار می‌بندند. ما در این مقاله قصد داریم شما را با یک روش آموزشی منحصربه‌فرد که برای اولین بار در ایران توسط سایت طوفان ارائه می شود آشنا کنیم. پس این مطلب را تا پایان مطالعه کنید.

بازارهای مالی

بازارهای مالی به آن دسته از بازارها گفته می شود که سرمایه‌گذاران با خرید و فروش در آن‌ها سرمایه خود را به گردش درآورده و از این فعالیت سود دریافت می‌کنند. امروزه پای بازارهای مالی به بستر اینترنت نیز باز شده و فارکس و کریپتو نیز خود را به این عرصه رسانده‌اند. این بازارهای آنلاین از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار هستند و طیف وسیعی از سرمایه‌گذاران را به سمت خود جذب کرده‌اند. فارکس که از طرفداران زیادی برخوردار است، به‌وسیله خرید و فروش جفت ارزها و کسب درآمد از کاهش یا افزایش قیمت‌ها فعالیت می کند و کریپتو نیز بازار جهانی ارز دیجیتال محسوب می‌شود.

مجموعه و سایت آموزشی طوفان آموزش‌های خود را در قالب کلاس‌های خصوصی آنلاین و لایو ترید یا به عبارتی معاملات زنده ارائه می‌دهد و کاربران را با خدمات و آموزش‌های بی‌نظیر این روش‌ها برای انجام معاملات پرسود آماده می‌کند. موضوع اصلی این مقاله روش لایو ترید است که ما سعی کرده‌ایم ادامه مطلب را به معرفی این روش آموزشی ترید در بازار فارکس اختصاص دهیم.

لایو ترید چیست؟

لایو ترید یا معاملات زنده یک آموزش منحصربه‌فرد و پرهیجان است که تریدرها در طول یک معامله واقعی پس از تحلیل و بررسی تحلیلگر حرفه‌ای و باتجربه، موقعیت مناسب برای انجام معامله را دریافت و معامله خود را انجام می‌دهند. در سایت طوفان، تحلیل‌ها توسط استاد طوفان انجام شده و پس از انجام تحلیل‌های اصولی و کارآمد، موقعیت‌های مناسب را برای انجام معاملات موفق و سودآور باز و بسته می‌کند.

در جلسات لایو ترید نکات کاربردی بی‌شماری در زمینه معاملات فارکس ارائه می‌شود که شما می‌توانید بر اساس آن‌ها و همچنین تحلیل‌های دقیق استاد طوفان، معاملات خود را انجام دهید. ریسک موجود در بازار فارکس موجب شده همیشه یک هشدار برای از دست رفتن سرمایه وجود داشته باشد، لذا حضور در لایو ترید علاوه بر آموزش عالی و کاربردی، به شما کمک می‌کند که مدیریت بهتری روی سرمایه خود اعمال کنید و در مقابل خطرات ذکر شده از آن محافظت کنید.

چه کسانی می‌توانند در لایو ترید شرکت کنند؟

لایو ترید یا معاملات زنده، جلسات آموزشی بازار فارکس هستند که توسط اساتید مجرب و کارآزموده ارائه می‌شوند و همزمان با آموزش، معاملات انجام می‌شوند. اکثر افراد تصور می‌کنند برای شرکت در این جلسات باید به مفاهیم اصلی ترید در فارکس آشنا باشند، این درحالی است که لایو ترید برای تمام کسانی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بازار مالی فارکس هستند مناسب بوده و حتی کسانیکه هیچ دانشی در این زمینه ندارند می‌توانند با حضور در این جلسات به یک تریدر حرفه‌ای و باتجربه تبدیل شوند.

لذت حضور در معاملات زنده مربوط به این است که زمن دریافت آموزش‌ها‌، معاملات نیز انجام می‌شوند و تریدرها با دریافت موقعیت‌های مناسب معاملاتی، اقدام به خرید و فروش کرده و سود دریافت می‌کنند. حداقل موجودی برای حضور در لایو ترید، 1000 دلار است که هرقدر این سرمایه بیشتر باسد، طبیعتاً سود بیشتری دریافت خواهید کرد. جلسات لایو ترید می‌تواند به شما در ارتقا استراتژی‌های معاملاتی‌تان کمک بسزایی داشته باشد و بر تجربیاتتان در بازار فارکس بیافزاید.

چرا روش آموزشی لایو ترید را انتخاب کنیم؟

جلسات برگزار شده لایو ترید یک فرصت ایده‌آل و استثنایی برای کسب درآمد بالا در فارکس بوده و موجب افزایش اطلاعات شما در زمینه سرمایه‌گذاری و ترید بازار سهام می‌شود. این روش آموزشی، معامله در بازار فارکس را با ریسک پایین و اطمینان خاطر به شما آموزش داده و تجربه و آموزش را همزمان ارائه می‌دهد. از سایر دلایلی که موجب می‌شود ما لایو ترید را برای آموزش بازار فارکس پیشنهاد می‌دهیم، فرصت مشاهده تحلیل‌های یک معامله‌گر حرفه‌ای و استفاده مداوم از نظرات و اطلاعات وی برای بهبود استراتژی معاملاتی و به‌روزرسانی اطلاعات، است.

شما می‌توانید تمام فرصت‌های ایده‌آل ذکر شده را در سایت طوفان از طریق لایو ترید دریافت کنید. این سایت اولین سایت برگزار کننده لایو ترید در ایران است و شرایط حضور شما در یک آموزش کاملا تخصصی را فراهم کرده است. اگر قصد شرکت در جلسات لایو ترید سایت طوفان را دارید، با مراجعه به وبسایت این مجموعه یا از طریق صفحه اینستاگرام trade.toofan اطلاعات مورد نظر خود را می‌توانید دریافت کنید.

سخن‌پایانی

رضا ملقب به طوفان با بیش از 5 سال سابقه فعالیت حرفه‌ای در بازارهای مالی، خدمات و روش‌های آموزشی با عملکرد عالی را ارائه داده و شما را در انجام معاملات پرسود راهنمایی می‌کند. استاد طوفان با منحصربه‌فردترین روش‌های آموزش ترید در بازار فارکس، نظیر کلاس‌های خصوصی آنلاین و لایو ترید، سعی کرده تریدرهای حرفه‌ای و موفقی را آموزش داده و سعی کرده تمام تجربیات خود را در اختیار کاربران و تربدرها قرار دهد.

شما می‌توانید با شرکت در جلسات معاملات زنده سایت طوفان با معاملات واقعی به خوبی آشنا شوید و با استفاده از تحلیل‌های حرفه‌ای ارائه شده در این لایو، اقدام به ثبت پوزیشن خود کرده و به درآمد بالا دست پیدا پیدا کنید. طوفان با هدف آموزش تریدرها و تحلیلگران حرفه‌ای، تمام تجربیات و دانش خود را با کاربران و معامله‌گران حاضر در جلسات لایو ترید در میان گذاشته و مطالبی مفید برای انجام معاملات موفق را به آن‌ها آموزش می‌دهد.

منبع: طوفان

705416