رییس جمهور باید با برنامه کارشناسی به میدان بیاید

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حضور مردم در دور دوم انتخابات، بر انتخاب کاندیدای اصلح هم تاکید کرد و افزود: مردم باید با درک منشاء مشکلات فعلی به رئیس‌جمهوری رای بدهند که با برنامه کارشناسی شده به میدان آمده و ما را به مشکلات گذشته برنگرداند.

تصویر رییس جمهور باید با برنامه کارشناسی به میدان بیاید

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا با قدردانی از مشارکت مردم در دور اول انتخابات، بر اهمیت حضور آنها در دور دوم هم تاکید کرد و افزود: این انتخابات گامی در جهت اقتدار نظام است و می‌تواند جایگاه ایران را در جهان ارتقا دهد.

وی مشارکت مردم در دور اول انتخابات را خوب دانست و افزود: در شرایطی که کشور با مشکلات بسیار مواجه است و برخلاف برخی کشورها، انتخابات در ایران اختیاری است، مشارکت و حضور بیش از ۴۰ درصدی مردم مطلوب است و جای تقدیر از مردم بابصیرت دارد.

وی افزود: مردم با این مشارکت نشان دادند که پای ارزش‌های نظام خود هستند و از مسیر انقلاب فاصله نگرفته‌اند.

حسینی کیا با ابراز امیدواری نسبت به افزایش مشارکت در دور دوم انتخاب گفت: قطعا این میزان مشارکت هرچه بیشتر باشد به رئیس‌جمهور این توان را می‌دهد که با قدرت بیشتری در مسیر حل مشکلات قدم بردارد.

وی تاکید کرد: همه باید بدانند مشکلات امروز یک شبه بوجود نیامده و نباید طوری رای بدهند که به دورانی برگردیم که برخی مدیران نالایق این وضع و اوضاع را برای مردم رقم زدند.

حسینی‌کیا گفت: کشور زمانی برای آزمون و خطا ندارد و رئیس‌جمهوری می‌خواهد که با برنامه کارشناسی شده به میدان آمده باشد تا مشکلات و گرفتاری‌های گذشته تکرار نشود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: همچنین رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که اقتدار نظام را حفظ کرده و جلوی دشمنان و خواسته‌های ناحقشان مقتدرانه بایستد. رئیس جمهوری که زبان دنیا را بلد باشد و بتواند زحماتی که دولت شهید رییسی برای تقویت و بهبود روابط بین‌الملل کشیده را بر باد نداده و این مسیر را بیش از پیش تقویت کند.

حسینی‌کیا گفت: رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که بتواند با درک درست از مشکلات جامعه و با برنامه کشور را یک گام به جلو ببرد و از ارزش‌ها و آرمان‌های این انقلاب که خون تعداد زیادی شهید پای آن ریخته شده دفاع کند.

منبع: ایسنا

695076