نفرت‌پراکنی علیه رونالدو بعد از اشک‌هایش/ پیر شدی دیگر؛ زودتر از فوتبال کنار برو!

اشک‌های کریستیانو رونالدو سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شد و عده‌ای به تمسخر او پرداختند و عده‌ای نیز با پیام‌های محبت‌آمیز از او حمایت کردند.
تصویر نفرت‌پراکنی علیه رونالدو بعد از اشک‌هایش/ پیر شدی دیگر؛ زودتر از فوتبال کنار برو!

به گزارش سایت خبری پرسون، پرتغال در پایان نیمه اول وقت اضافه مقابل اسلوونی یک پنالتی به دست آورد و همه چیز برای کریستیانو رونالدو فراهم شد تا یک گل رکوردشکن به ثمر رسانده و تیمش را به مرحله یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ برساند. اما با درخشش یان اوبلاک فرصت استثنائی اسطوره ۳۹ ساله برای گلزنی در ششمین دوره متوالی حضورش در جام ملت‌های اروپا از دست رفت.

ستاره النصر نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد و بین دو نیمه وقت اضافه طوری گریه می‌کرد که تمام هم‌تیمی‌ها به سراغش رفتند و او را دلداری می‌دادند. هرچند رونالدو ناکامی خود را جبران کرد و با گل کردن اولین ضربه پنالتی پرتغال شور و هیجان را به تیمش برگرداند و در نهایت پرتغالی‌ها با پیروزی ۳-۰ در ضربات پنالتی از سد اسلوونی گذشتند و به یک‌چهارم نهایی راه پیدا کردند.

هواداران فوتبال بیش از دو دهه است که به دو دسته تقسیم شدند؛ دوست‌داران رونالدو و کسانی که از او نفرت دارند. دسته دوم با تماشای اشک‌های سوپراستار پرتغالی به سرعت در شبکه‌های اجتماعی به تمسخر او پرداختند و گاهی به طنز و گاهی با تلخ‌ترین جملات به رونالدوی گریان طعنه زدند.

یکی از آنها نوشت: «پنالتی را خراب کرد... وقت خداحافظی رسیده رونالدو.» دیگری نوشت: «برونو یکی از بهترین پنالتی‌زنهاست ولی رونالدو رفت که پنالتی بزند و خراب کرد؛ غرور قبل از سقوط فرا می‌رسد!» سومی با لحنی تلخ اظهار داشت: «متاسفم ولی هیچ چیزی جالبتر از تماشای اشک‌های رونالدو نیست.» دیگری اینطور نوشت که: «رونالدو گریه می‌کند چون می‌داند کارش تمام است و دیگر نمی‌تواند بدرخشد.» یکی دیگر از کاربرها هم اینطور عنوان کرد: «رونالدو پیر شده و باید این را بفهمد. او تیم را عقب نگه می‌دارد، هر اتفاقی که در ادامه رخ بدهد رونالدو باید به نفع تیم بکشد کنار به جای اینکه فقط به فکر گلزنی باشد. پرتغال شایسته چیزهای بهتری است.» یکی از کاربران هم به نمایندگی از طرف آن دسته از هوادارانی که از CR7 نفرت دارند نوشت: «خیلی قشنگ است که فکر کنم میلیون‌ها نفر از ما بازی پرتغال را تماشا می‌کنیم و در امید به گل نزدن رونالدو متحد هستیم.»

عده‌ای هم معتقد بودند که این خطا نباید منجر به پنالتی می‌شد و با خراب شدن ضربه پنالتی رونالدو عدالت برقرار شد و حق به حقدار رسید.

در میان تمسخرها و نفرت‌پراکنی‌ها، سیل پیام‌های محبت‌آمیز در حمایت از آقای اسطوره از سوی میلیون‌ها هوادارش در سراسر جهان و کسانی که ارزش دستاوردهای بی‌مانند او در طول دو دهه فوتبال حرفه‌ای را می‌دانند و فوتبالیست‌ها و اشخاص معروف و سرمربی و هم‌تیمی‌هایش به سمت او سرازیر شد.

رونالدو و تیمش جمعه شب در دیدار حساس یک‌چهارم نهایی به مصاف فرانسه خواهند رفت و رویارویی اسطوره پرتغالی و کیلیان امباپه‌ای که او را در کودکی الگوی خود قرار داده بود (مانند خیلی از فوتبالیست‌های جوان) تماشایی خواهد بود.

منبع: ایرنا

695064