حضور مسی مقابل اکوادور در هاله‌ای از ابهام

حضور فوق‌ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین در بازی با اکوادور در مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴ در هاله‌ای از ابهام است.
تصویر حضور مسی مقابل اکوادور در هاله‌ای از ابهام

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم ملی فوتبال آرژانتین که با پیروزی در هر سه بازی خود در مرحله گروهی مسابقات کوپا آمه‌ریکا 2024 مقتدرانه به دور بعد این رقابت‌ها راه پیدا کرد، حالا خود را آماده بازی صبج جمعه (به وقت تهران) با اکوادور در مرحله یک‌چهارم نهایی می‌کند اما هنوز مشخص نیست که آیا لیونل اسکالونی به این بازی خواهد رسید یا خیر!

برنده هشت توپ طلا که در دو بازی اول آرژانتین در کوپا آمه‌ریکا 2024، این تیم را در بازی با تیم‌های کانادا و شیلی همراهی کرد و در بازی با پرو غایب بود، در بازی با کانادا دچار مصدومیتی عضلانی شد، اما با این حال مقابل شیلی هم بازی کرد و در نهایت لیونل اسکالونی که صعود تیمش پس از بازی با شیلی قطعی شده بود، ترجیح داد تا در بازی با پرو از او استفاده نکند و به نوعی به او استراحت دهد.

مسی 37 ساله پس از چند روز کار اختصاصی با فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال آرژانتین، روز گذشته (دوشنبه) به تمرینات این تیم بازگشت و به همراه هم‌تیمی‌هایش تمرین کرد. در حال حاضر کادرفنی آلبی‌سلسته وضعیت پیشرفت فیزیکی او را روز به روز زیر نظر دارند.

شبکه تلویزیونی «ESPN» آرژانتین در این خصوص گزارش داد؛ تصمیم در مورد استفاده یا عدم استفاده از لیونل مسی صبح روز بازی با اکوادور گرفته خواهد شد. طبق این گزارش؛ کاپیتان آرژانتین دیگر درد ندارد و حالا حس بهتری دارد، اما هنوز مشخص نیست که آیا می‌تواند در بازی با اکوادور در ترکیب اصلی برای آرژانتین به میدان برود یا خیر. برنامه لیونل اسکالونی این است که ریسکی در مورد استفاده از فوق‌ستاره تیمش نکند، برای همین صبح بازی تصمیم نهایی را در مورد او خواهد گرفت.

تیم ملی آرژانتین از ساعت 4:30 صبح روز جمعه (به وقت تهران) به مصاف اکوادور خواهد رفت.

منبع: ایسنا

695060