دردسر خشم آمریکایی‌ها برای لیونل مسی

فوق ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین که در جریان پیروزی این تیم برابر شیلی در کوپا آمریکای ۲۰۲۴ بار دیگر هدف تکل خشن رقبا قرار گرفت، وضعیت مصدومیت خود را به‌روزرسانی کرد.

تصویر دردسر خشم آمریکایی‌ها برای لیونل مسی

به گزارش سایت خبری پرسون، لیونل مسی می‌داند که وقتی در رقابت‌های بین‌المللی برای آرژانتین به میدان می‌رود، به ویژه مقابل رقبای آلبی‌سلسته در کنمبول، ساق‌هایش در تیررس بازیکنان حریف قرار دارد. فوتبال در آمریکای جنوبی رنگ و بوی بیشتری از خشونت دارد و در رقابت‌های این دوره کوپا آمریکا، در ۲ موقعیت روی خشن خود را به مسی نشان داده است.

در دیدار افتتاحیه آرژانتین برابر کانادا این مویس بومبیتو بود که کاپیتان آلبی‌سلسته را به یک تکل خشن میهمان کرد و ویدئوی آن بلافاصله در فضای مجازی دست به دست شد. گابریل سوارز اما در دیدار آرژانتین برابر شیلی در برخوردی شدید، پیام روشنی را برای مسی مخابره کرد که تا پایان بازی خبری از مماشات آرژانتین‌مآبانه با او نیست!

مسی در دقیقه ۲۲ بازی برابر شیلی در چالشی سفت و سخت با سوارز قرار گرفت؛ در واقع سوارز با زانو ران مسی را هدف قرار داد و شدت ضربه تیم پزشکی آرژانتین را به سرعت سمت شماره ۱۰ روانه کرد. مرد آرژانتینی کنار زمین ماساژ کوتاهی گرفت و با کمک مسکن به بازی ادامه داد اما تا پایان بازی با احتیاط به موضع برخورد چشم دوخته بود!

مرد آرژانتینی با اشاره به صعود آرژانتین به یک چهارم نهایی، از احتمال استراحت در دیدار سوم مرحله گروهی برابر پرو خبر داد و درباره مصدومیتش گفت: دلواپس بودم و زیاد به پای آسیب‌دیده‌ام فکر می‌کردم. باید منتظر بمانیم و ببینیم این چند روز چه پیش خواهد آمد.

منبع: ایرنا

694123