چند هفته دیگر می‌بینیم بلژیک چه کاری انجام داده است

دومنیکو تدسکو سرمربی بلژیک می‌گوید تحمل شکست تیمش مقابل فرانسه در یک‌هشتم نهایی یورو سخت است.
تصویر چند هفته دیگر می‌بینیم بلژیک چه کاری انجام داده است

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم ملی بلژیک در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ حریف فرانسه بود و با گل به خودی یان فرتونگن نتیجه را ۱-۰ واگذار کرد.

شاگردان دومنیکو تدسکو درحالی از صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازماندند که در این دیدار عملکرد بدی نداشتند اما در ضربات پایانی دقت کافی را نداشتند. تدسکو، سرمربی بلژیک، با ناراحتی از شکست تیمش گفت: «یک ساعت پس از سوت پایان و دریافت گل به خودی دیرهنگام، آنالیز کردن بازی سخت است. ما همه چیز را در این یورو تحلیل خواهیم کرد و چند هفته دیگر خواهیم دید که چه کاری انجام داده‌ایم.»

او در مورد عملکرد دروازه‌بان تیمش هم بیان کرد: «کاستیلز در این یورو عملکرد درخشانی داشت. او ما را برابر اوکراین نجات داد و این تنها یک نمونه است که الان نام بردم. مهار او به این معنی بود که ما توانستیم به اینجا برسیم و این بازی را انجام بدهیم. کاستیلز فوق العاده بود و روی گل امروز مقصر نبود.»

تدسکو در ادامه درباره تحلیل نمایش بلژیک مقابل فرانسه گفت: «امشب پرداختن به جزئیات دشوار است. ما دیدیم که فرانسه در خط دفاعی مشکل داشت. واقعا جلو می‌آمدند و پرس می‌کردند. می‌خواستیم با سه مهاجم بازی کنیم تا به فضاهای پشت خط دفاعی آن‌ها حمله کنیم. این ایده اصلی بود.»

تدسکو در پایان درباره عملکرد بلژیک در یورو گفت: «ما مقابل اسلواکی و رومانی با پرس از جلو بازی کردیم، مقابل اوکراین هم همین‌طور بودیم اما بازیکنان این فکر را داشتند که اگر یک گل به ثمر برسانند، به مرحله بعدی صعود می‌کنیم. فکر کردن به اینکه لوکاکو بعد از عملکردهایی که داشته باید بدون گل زده به خانه برود، حیف و ناراحت کننده است.»

منبع: خبرورزشی

695002