وزارت بهداشت سخنان مسعود پزشکیان را تکذیب کرد

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه‌ای سخنان مسعود پزشکیان را تکذیب و اعلام کرد: بر خلاف اظهارنظر یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، در این دولت، هیچ دانشجویی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز به هیچ دلیلی اخراج نشده است.
تصویر وزارت بهداشت سخنان مسعود پزشکیان را تکذیب کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه‌ای سخنان مسعود پزشکیان را تکذیب و اعلام کرد: بر خلاف اظهار نظر یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، در این دولت، هیچ دانشجویی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز به هیچ دلیلی اخراج نشده است.

براساس این اطلاعیه، تعداد اندکی از دانشجویان به علت ادامه تخلفات متعدد و رفتارهای خلاف مقررات، بعد از چند بار بخشش و عفو، توسط شورای انضباطی یک الی چهار نیمسال معلق شده‌اند.

در طی این سال‌ها، مدارا، رأفت و گفت و شنود با این دانشجویان همواره مد نظر مسئولان دانشگاه مربوطه بوده است.

جالب است بر خلاف ادعای صورت گرفته، در سال 1401 چند دانشجوی علوم پزشکی که به دلیل اقدامات قانون‌شکنانه دستگیر شده بودند، بلافاصله‌ با ضمانت مسئولین دانشگاه علوم پزشکی تبریز آزاد می‌شوند.

متأسفانه تا زمانی که اعمال قانون انضباطی نشدند به دلیل احساس پشتیبانی از حامیان، تحریک‌کنندگان و سوء استفاده‌گران سیاسی، دست از رفتارهای ساختارشکنانه خود برنداشتند.

مسعود پزشکیان روز گذشته در مناظرات انتخابات ریاست جمهوری مدعی شده بود:‌ در دانشگاه تبریز ما بارها پرسیدم چرا این بچه‌ها را اخراج کردید؟ وقتی بچه‌ها را مسموم می‌کردند بعضی گفتند چرا اینطور می‌کنید اینها گرفتند و برخی را اخراج کردند!

منبع: تسنیم

694975