2 خانم و 2 غیر پزشک در بین گزینه های احتمالی وزارت بهداشت

در میان ۱۰ گزینه پیشنهادی برای وزارت بهداشت دو نفر غیرپزشک و دو نفر زن حضور دارند.
تصویر 2 خانم و 2 غیر پزشک در بین گزینه های احتمالی وزارت بهداشت

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین کرمانپور، دبیر کمیته تعیین وزیر بهداشت درباره آخرین خبرها از تعیین وزیر بهداشت در کارگروه تعیین وزیر بهداشت اظهار کرد: در این مدت حدود 50 نفر به عنوان گزینه برای وزارت بهداشت، از سوی احزاب و گروه‌ها و افراد مختلف به کمیته تعیین وزیر معرفی شده بودند. مقرر شد که اعضای کمیته به افراد معرفی شده امتیازی بین 1 تا 10 بدهند. امتیازدهی بر اساس رزومه و رتبه علمی افراد، دستاوردهایی که در مقام اجرایی داشته‌اند و ... انجام شده است. شورای راهبری از کمیته سلامت خواسته که فهرست اسامی 10 نفر از این گزینه‌ها را که نمره بالای 7 از کمیته کسب کرده‌اند به این شورا ارسال کند که این اقدام انجام شد.

وی افزود: مقرر شده که اسامی 3 تا 5 نفر به عنوان گزینه‌های پیشنهادی وزارت بهداشت به شورای راهبری اعلام شود و ممکن است شورای راهبری 5 نفر از بالاترین امتیازات 10 نفر مذکور را به عنوان گزینه‌های پیشنهادی وزارت بهداشت انتخاب کند و یا این که از کمیته سلامت مجدداً درخواست پیشنهاد کند، البته نظر کمیته نیز مبنی بر این است که افراد دارای امتیاز بالا به عنوان گزینه‌های وزارت بهداشت پیشنهاد شوند.

کرمانپور با بیان این که کمیته فعلاً قصد اطلاع‌رسانی درباره اسامی افراد پیشنهادی را ندارد، ادامه داد: دو نفر غیرپزشک در بین 10 نفری که اسامی آنها به شورای راهبری ارسال شده حضور دارند؛ از بین این 10 نفر، دو نفر نیز خانم هستند.

منبع: تسنیم

728008