افشاگری تکان دهنده از تخفیف ۳۰ دلاری در هر بشکه نفت ایران

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: گروهی با نام دور زدن تحریم می‌گویند جاده را باز نکنیم ما جاده فرعی ساختیم و روزانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت را می‌برند. ما پرسیدیم به چه قیمتی می‌فروشید؟ ۱۵ تا ۳۰ دلار در هر بشکه و میانگین ۲۰ دلار در هر بشکه تخفیف می‌دهند.
تصویر افشاگری تکان دهنده از تخفیف ۳۰ دلاری در هر بشکه نفت ایران

به گزارش سایت خبری پرسون، مجید انصاری در نشستی خبری اظهار داشت: افتخار می‌کنند روزی یک میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت می‌فروشند حال سوال من به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام این است که چه کسانی نفت می‌فروشند؟ اسامی را اعلام کنید، می‌گویند اگر بگوییم دشمن متوجه می‌شود، به چه کسانی نفت را می‌فروشید؟ می‌گویند؛ اگر بگوییم مشتری منصرف می‌شود زیرا امریکا اینها را رصد می‌کند.

وی ادامه داد: وقتی سوال می‌کنیم نفت را با چه قیمتی می‌فروشند؛ می‌گویند اینها محرمانه است، پول به کدام حساب واریز می‌شود؟ می‌گویند امریکا بانک را تحریم کرده اما پول‌ها برمی‌گردد. از چه طریقی برمی‌گردد؟ می‌گویند: صرافی‌ها؛ صرافی‌ها متعلق به چه کسانی است؟ محرمانه است. بخش عمده پول کجاست؟ همه در یک کشور است. آن کشور پول را می‌دهد؟ خیر، فقط می‌توانیم کالا وارد کنیم. کالا را چه کسی وارد می‌کند؟ بازهم نمی‌گویند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: گروهی با نام دور زدن تحریم می‌گویند جاده را باز نکنیم ما جاده فرعی ساختیم و روزانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت را می‌برند. ما پرسیدیم به چه قیمتی می‌فروشید؟ ۱۵ تا ۳۰ دلار در هر بشکه و میانگین ۲۰ دلار در هر بشکه تخفیف می‌دهند. روزی یک میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت ضربدر ۲۰ دلار؛ یعنی اینکه روزانه ۲۶ میلیون دلار از پول مردم ایران، کشاورزان و اعضای کمیته امداد به خریدار انحصاری نفت تخفیف می‌دهند.

منبع: ایلنا

694846