جنایت در «طولکرم» بخشی از جنگ گسترده علیه فلسطین

جنبش حماس، جنایت امروز (یکشنبه) رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرمانده گردان «طولکرم» را بخشی از جنگ فراگیر این رژیم علیه ملت فلسطین دانست.

تصویر جنایت در «طولکرم» بخشی از جنگ گسترده علیه فلسطین

به گزارش سایت خبری پرسون، جنبش حماس ضمن محکوم کردن شهادت «سعید جابر» فرمانده گردان‌های طولکرم در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس در کرانه باختری، تأکید کرد که آنچه در اردوگاه نور شمس رخ می‌دهد، بخشی از جنگ فراگیر دشمن علیه ملت فلسطین است.

حماس تأکید کرد: خون شهدا هرگز هدر نخواهد رفت بلکه آتش مقاومت مستمر و روزافزون را شعله‌ور می‌کند و این مقاومت تا اخراج کامل متجاوزان از سرزمین فلسطین و پایان تجاوزات علیه ملت فلسطین ادامه خواهد داشت.

این جنبش همچنین همه گروه‌های مقاومت را به تشدید درگیری با دشمن فاشیستی و پاسخ به این تجاوزات دشمن و شهرک‌نشینان فراخواند.

امروز در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خانه در اردوگاه نور شمس واقع در شرق شهر طولکرم، «سعید عزت جابر» فرمانده گردان طولکرم زیر مجموعه سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی شهید و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

در همین ارتباط دفتر اطلاع رسانی کمیته های مقاومت در فلسطین تأکید کرد جنایات فزاینده رژیم صهیونیستی در سرزمین مقدس فلسطین، نتیجه ای جز افزایش پایداری و مقاومت فلسطینی ها بر ادامه مبارزه تا نابودی این رژیم غاصب و جنایتکار نخواهد داشت.

منبع: ایرنا

694718