حمایت از سعید جلیلی وظیفه‌ی شرعی و قانونی است

نایب رئیس مجلس گفت: وظیفه‌ی شرعی، اخلاقی و قانونی داریم در اردوگاه انقلاب که آقای جلیلی در آن حضور دارد، با همه توان بیاییم و حمایت کنیم. اگر نیاییم باید در روز قیامت پاسخ دهیم.
تصویر حمایت از سعید جلیلی وظیفه‌ی شرعی و قانونی است

به گزارش سایت خبری پرسون، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس در دیدار نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی با سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری طی سخنانی بیان کرد: زمانی که من و همکارانم در مجلس یازدهم دعوت بر حضور آیت‌الله رئیسی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری کردیم، خواستار حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی، رفع مشکلات و معضلات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بودیم. قبل از آقای رئیسی، حکمرانی در برخی مواقع خون به دل انسان می‌کرد.

وی افزود: آقای رئیسی قطار خارج شده از ریل را به ریل انقلاب برگرداند و با سلامت فکری، اخلاقی و اعتقادی و هم‌چنین مردم‌داری، ساده‌زیستی و طهارت اقتصادی که این صفات در آقای جلیلی هم هست، کار را پیش بُرد.
نایب رئیس مجلس عنوان کرد: مردم هم به همین دلایل در آن تشییع پرشور حضور یافتند و این شهید را بدرقه‌ی باعظمت کردند.

نیکزاد با تأکید بر اینکه باید بتوانیم سرمایه اجتماعی را افزایش دهیم، خاطر نشان کرد: اگر دولت چهاردهم و مجلس دوازدهم بیاید و برود و سرمایه اجتماعی افزایش نیابد، ضرر کرده‌ایم.

وی ادامه داد: ما یقین داریم قطار انقلاب در ریل خود در باب حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی بهتر از گذشته پیش می‌رود.

نایب رئیس مجلس با یاداوری اینکه حضرت آقا فرمودند پرچم شهید رئیسی بر زمین نیفتد و لازم است این راه ادامه یابد، اظهار داشت: دولت چهاردهم با در نظر گفتن مشکلات معیشتی، اقتصادی، مسکن، ازدواج، بورس، صنعت، کشاورزی و عدالت اجتماعی کاری می‌کند که سرمایه اجتماعی افزایش یابد. باید در سیاست خارجه عزتمندانه رفتار کنیم و توزیع منابع در اقصی‌نقاط کشور بر اساس عدالت باشد.

نیکزاد تصریح کرد: وظیفه‌ی شرعی، اخلاقی و قانونی داریم در اردوگاه انقلاب که آقای جلیلی در آن حضور دارد، با همه توان بیاییم و حمایت کنیم. اگر نیاییم باید در روز قیامت پاسخ دهیم. وظیفه ماست از این فرصت استفاده کنیم.

منبع: تسنیم

694699