کامبیز دیرباز به جمع بازیگران «شغال» پیوست

کامبیز دیرباز جدیدترین هنرمندی است که به جمع بازیگران سریال نمایش خانگی «شغال» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی علی طلوعی اضافه شده است.
تصویر کامبیز دیرباز به جمع بازیگران «شغال» پیوست

به گزارش سایت خبری پرسون، طبق اعلام مشاور رسانه‌ای پروژه، سریال نمایش خانگی «شغال» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی علی طلوعی به زودی کلید می‌خورد و کامبیز دیرباز جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران این سریال پیوسته است.

پیش از این مهدی سلطانی، امیرحسین فتحی و شبنم مقدمی به عنوان بازیگران این سریال معرفی شده بودند و سایر بازیگران سریال که همگی از چهره‌های شناخته شده هستند، به زودی معرفی می‌شوند.

کامبیز دیرباز که این روزها فصل سوم «زخم کاری» را در حال پخش از شبکه نمایش خانگی دارد، فعالیت هنری را از سال ۱۳۷۶ در تئاتر «سیاوش خوانی» و سپس فعالیت سینمایی را از سال ۱۳۷۸ با حضور در فیلم «دختران انتظار» آغاز کرد.

دیرباز با ایفای نقش مجید سوزوکی در فیلم «اخراجی‌ها» و همچنین نقش‌آفرینی در سریال «نابرده رنج» مورد توجه قرار گرفت و توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم «دوئل» احمدرضا درویش کسب کند. دیرباز همچنین در بیست‌وچهارمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم «به نام پدر» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا و در بیست‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر فیلم «عیار ۱۴» ساخته پرویز شهبازی نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

منبع: میزان

694627