تمدید قرارداد با گولسیانی قطعی است

نام گئورگی گولسیانی در لیست قطعی تمدیدی های باشگاه پرسپولیس دیده می شود.
تصویر تمدید قرارداد با گولسیانی قطعی است

به گزارش سایت خبری پرسون، درحالی که رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در چند نوبت در مورد وضعیت گئورگی گولسیانی با خبرنگاران صحبت کرده اما همچنان شایعاتی پیرامون تمایل نداشتن باشگاه پرسپولیس برای ادامه همکاری با این بازیکن وجود دارد.

این درحالی است که مدیرعامل پرسپولیس همان طور که در مصاحبه هایش اشاره کرد علاوه بر این که قبل و بعد از هر بازی تیم ملی گرجستان در یورو ۲۰۲۴ با گئورگی در تماس است بلکه در گفتگویی که طرفین با هم داشته اند به این توافق رسیده اند که مذاکرات نهایی برای تمدید قرارداد به بعد از بازی های یورو موکول شود و طبیعی است که گولسیانی در شرایط موجود نمی تواند روی این موضوع تمرکز لازم را داشته باشد.

اگرچه رقم قرارداد گئورگی با توجه به این که از مدتی قبل حضورش در بازی های یورو مشخص شد بالاتر از فصل های گذشته است اما بعید است باشگاه پرسپولیس به راحتی او را از دست بدهد. ضمن این که خود گولسیانی هم بارها از نقش ویژه پرسپولیس بابت حضورش در تیم ملی گرجستان صحبت کرده است.

به هر روی قرار است دو طرف بعد از بازی های یورو ۲۰۲۴ مذاکرات خود را به شکل جدی دنبال کنند و چندان نباید شایعاتی که پیرامون وضعیت نامشخص گولسیانی و باشگاه پرسپولیس منتشر می شود را جدی گرفت.

منبع: خبرورزشی

694623