کمیته امداد:

باید خودمان فقیریابی کرده و به فقرا کمک کنیم

عضو هیات امنای کمیته امداد گفت: اسلام بر اصل خدمت‌رسانی تاکید دارد و باید خودمان فقیریابی کرده و به فقرا کمک برسانیم و تنها در این صورت است که این چرخه تکمیل می‌شود.
تصویر باید خودمان فقیریابی کرده و به فقرا کمک کنیم

به گزارش سایت خبری پرسون، حمیدرضا ترقی، عضو هیات امنای کمیته امداد در بازدید از غرفه کمیته امداد در نمایشگاه الکامپ، گفت: پیشرفت کمیته امداد برای خدمت‌رسانی بیشتر به اقشار ضعیف جامعه هم باید متناسب با فناوری روز باشد که تسهیلات لازم را برای دسترسی مردم به این نهاد و خدمات‌گیری از آن فراهم کند و هم باید میزان توان فکری، فرهنگی و تکنیکی اقشار ضعیف جامعه متناسب با آن رشد کند، که بتوانند از این ظرفیت برای دسترسی‌شان استفاده کنند.

وی افزود: اسلام بر اصل خدمت‌رسانی تاکید دارد و باید خودمان فقیریابی کرده و به فقرا کمک برسانیم و تنها در این صورت است که این چرخه تکمیل می‌شود.ت

رقی ادامه داد: اگر کسی نتوانست مراجعه و اعلام نیاز کند از حق و حقوقی که جامعه و نظام برایش در نظر گرفته بهره‌مند نمی‌شود و ما باید فکری به حال این قشر بکنیم.

عضو هیات امنای کمیته امداد تاکید کرد: سامانه «سها» چون به سیستم‌های هدفمندی یارانه‌ها متصل است و می‌تواند دهک‌ بندی خانواده‌ها را تشخیص دهد، به ما کمک می‌کند بتوانیم کسی که نیازمند واقعی است را شناسایی کنیم.

عضو هیات امنای کمیته امداد خاطرنشان کرد: کیفیت خدمات هوشمندی که در حال حاضر در کمیته امداد ارائه می‌دهیم خیلی بهتر شده و قابل مقایسه با گذشته نیست، این سیستم ها قدرت تجریه و تحلیل و راستی‌آزمایی اقشار ضعیف را هم به ما داده و ما را به سمت نیازمند واقعی سوق می‌دهد.

منبع: فارس

694558