درخواست وزیر خارجه لبنان از کشورهای جهان

وزیر خارجه لبنان از کشورها خواست به جای ترساندن اتباع خود برای سفر به این کشور، با لبنانی‌ها در برابر تهدیدات رژیم صهیونیستی اعلام همبستگی کنند.

تصویر درخواست وزیر خارجه لبنان از کشورهای جهان

به گزارش سایت خبری پرسون، عبدالله بو حبیب، وزیر امور خارجه لبنان از کشورهایی که به اتباع خود درخصوص سفر به لبنان هشدار می‌دهند یا خواستار خروج آنها از این کشور هستند، درخواست کرد به جای هشدار به شهروندان خود با لبنان اعلام همبستگی کنند.

به گزارش بلومبرگ، عبدالله بو حبیب اعلام کرد: بیانیه‌های هشداردهنده درباره سفر به لبنان که از سوی بسیاری از کشورها اعلام می‌شود، نگرانی و فشار روانی را بر لبنانی‌ها افزایش می‌دهد و ما خواستار آن هستیم که کشورها به جای این گونه اظهار نظرها با لبنان اعلام همبستگی کنند.

بر اساس بیانیه وزارت خارجه لبنان، بو حبیب در پی تهدیدهای مستمر رژیم صهیونیستی علیه لبنان، از دیگر کشورها درخواست کرد در برابر این کارزار سیستماتیک روانی ایستادگی کنند و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر خود را برای فشار به رژیم صهیونیستی و متوقف کردن تجاوزات نظامی این رژیم و پافشاری بر امنیت و ثبات لبنان و تمامیت ارضی آن افزایش دهند.

طبق گزارش میدل ایست نیوز در همین زمینه وزیر خارجه لبنان با همتایان بحرینی و اردنی خود گفت‌وگوهایی انجام داد و خواستار همبستگی آنان با لبنان شد.

منبع: ایسنا

694461