انتقال امباپه به رئال مساوی با جنگ داخلی

آمدن کیلیان امباپه به رئال مادرید اتفاق بزرگی است اما کارلو آنچلوتی و کادر مربیگری او باید اوضاع را طوری مدیریت کنند که رختکن تیم دچار اختلاف نشود.
تصویر انتقال امباپه به رئال مساوی با جنگ داخلی

به گزارش سایت خبری پرسون، رئال مادرید اوایل این ماه از ورود کیلیان امباپه به تیم خبر داد و موجی از هیجان طرفداران رئال مادرید را در بر گرفت، اما به نظر می‌رسد که برخی از هم‌تیمی‌های جدید او زیاد از این وضعیت راضی نیستند. به گزارش UOL، برخی از اعضای تیم رئال مادرید، احتمالاً وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس، نگران این موضوع هستند که آمدن امباپه آنها را از مرکز توجه کنار بزند و شهرت و اعتبارشان تحت‌الشعاع قرار بگیرد.

اعتقاد بر این است که رودریگو بیش از همه تحت تأثیر قرار می‌گیرد، زیرا اگر آنچلوتی برای فصل آینده به سیستم ۳-۳-۴ برنگردد، جایگاه او در ترکیب در خطر خواهد بود. علاوه بر این، ستاره‌های برزیلی رئال مادرید اظهارات اخیر امباپه در مورد سخت‌تر بودن جام ملت‌های اروپا از جام جهانی را تحقیرآمیز دانستند.

در نهایت، آمدن امباپه اتفاق بسیار خوبی برای رئال مادرید است، اگرچه قابل درک است که برخی از بازیکنان فعلی آنها احساس خطر کنند و نگران جایگاه‌شان باشند، به خصوص با توجه به اینکه او یکی از بهترین بازیکنان جهان است. این وظیفه آنچلوتی و کادر مربیگری او خواهد بود که جنگ داخلی فرضی را طوری مدیریت کنند که از کنترل خارج نشود.

منبع: ایرنا

693204