آیا تعداد ناوگان اتوبوسرانی اصفهان افزایش پیدا می کند؟

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه دغدغه مدیریت شهری رساندن تعداد ناوگان اتوبوسرانی به حد مطلوب است، گفت: در حال حاضر تعداد اتوبوس‌های فعال در این کلان‌شهر ۹۰۰ دستگاه اتوبوس است که تا پایان سال جاری به این تعداد اضافه خواهد شد.
تصویر آیا تعداد ناوگان اتوبوسرانی اصفهان  افزایش پیدا می کند؟

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ ابوالفضل قربانی با اشاره به اینکه دغدغه مدیریت شهری رساندن تعداد ناوگان اتوبوسرانی به حد مطلوب است، اظهار کرد: در حال حاضر باید بیش از ۱۲۰۰ دستگاه اتوبوس در سطح شهر فعال باشد، این در حالی است که تعداد اتوبوس‌های فعال در این کلان‌شهر به ۹۰۰ دستگاه می‌رسد.

وی افزود: هدف‌گذاری مدیریت شهری برای ایجاد وضعیت بهتر در این خطوط برای رسیدن این حد مطلوب، بر تعداد ۱۴۰۰ دستگاه اتوبوس فعال در سطح شهر است که تا پایان سال جاری به این تعداد اضافه خواهد شد.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: قراردادهایی برای داشتن این تعداد اتوبوس در ناوگان منعقد شده است که امیدواریم سال جاری شاهد بهبود شرایط در خطوط اتوبوسرانی در سطح شهر اصفهان باشیم.

قربانی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری برای بهبود وضعیت خطوط حمل‌ونقل و ارائه خدمات با کیفیت مطلوب به شهروندان در سطح شهر تلاش می‌کند و علاوه‌بر راه‌اندازی دیگر خطوط مترو در اصفهان، مهم‌ترین دغدغه شورای ششم کاهش سرفاصله خطوط در شبکه حمل‌ونقل عمومی است.

وی اضافه کرد: در ایام تعطیلات تابستان به‌ویژه در بعضی ساعات، تعداد ناوگان واحد اتوبوسرانی با مدیریتی که اعمال می‌شود، تغییر یافته است و پیک ساعات افزایش پیدا می‌کند و زمانی که تقاضا کمتر است، برای ایجاد نشدن ترافیک، کاهش پیدا خواهد کرد. ‌

منبع: شورای شهر

694383