غوغای نمایش «سکوت» در تماشاخانه ارغوان

نمایش «سکوت» به طراحی و کارگردانی فرشاد فرهادپور و تهیه‌کنندگی پدرام عبدالله‌زاده، این روزها توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

تصویر غوغای نمایش «سکوت» در تماشاخانه ارغوان

به گزارش سایت خبری پرسون، نمایش «سکوت» به طراحی و کارگردانی فرشاد فرهادپور و تهیه‌کنندگی پدرام عبدالله زاده در هفته پایانی اجرا تا ۱۵ تیر در دو سانس ۱۹ و ۲۱ در سالن ۲ تماشاخانه ارغوان به روی صحنه می‌رود.

این نمایش، این روزها توجهات زیادی را به خود جلب کرده و از هفت اپیزود صامت و فیزیکال تشکیل شده است؛ نمایش در مورد مشکلاتی که ما مجبور به سکوت در برابر آنها هستیم به اجرا در می‌آید.

همچنین نمایش سکوت با پایانی هیجان ‌انگیز از کنسرت نمایش زانوها مخاطب را با یک سوپرایز ویژه روبرو می‌کند. نمایش سکوت فراتر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید.

پدرام عبدالله‌زاده، محمدعلی نجف‌پور، امید آزادخانی، عرفان موسوی، آرش سبحانی، رضوانه تاجیک، نیکا ملک‌مطیعی، آنیتا شریعتی، ارغوان طاهری‌فرد، مهسا میدانکی، ساناز باقری، احمد احمدی، محمدرضا صیفی، رضا حسینی، فرشاد فرهادپور از جمله هنرورانی‌ هستند که در این نمایش ایفای نفش کرده‌اند.

در خلاصه نمایش آمده است: «سکوت، به‌معنای واقعی قصه است. سکوت می‌کنم، گریه می‌کنم، چون می‌دانم خودم باعث نابودی خودم بودم».

منبع: ایرنا

694279