اجرای کنسرت نمایش «آواز ارگ» در شب یلدا

بهرام سروری‌نژاد ـ بازیگر و کارگردان «آواز ارگ» ـ موسیقی را بخش جدایی‌ناپذیر این نمایش رادیویی دانست.

تصویر اجرای کنسرت نمایش «آواز ارگ» در شب یلدا

به گزارش سایت خبری پرسون، کنسرت نمایش رادیویی «آواز ارگ» به تهیه‌کنندگی فرشاد آذرنیا، کارگردانی بهرام سروری‌نژاد، نویسندگی و سردبیری فرهاد امینی، پنج شنبه سی ام آذرماه، ساعت ۲۱:۳۰ از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت ۱۱ روز بعد تکرار آن است.

این کنسرت نمایش تجربه‌ای نسبتا جدید در رادیو محسوب می‌شود.

به گزارش روابط عمومی صداوسیما، بهرام سروی‌نژاد، هنرمند رادیو در این زمینه توضیح داده است: کنسرت نمایش رادیویی «آواز ارگ» روایت‌هایی از زندگی گذشته سه سالمند و خاطراتی است که آنها با آهنگ‌های قدیمی و رادیو دارند که البته قصه در شب یلدا رخ می‌دهد.

وی گفت: قربان نجفی که علاوه بر بازیگری، خواننده حرفه‌ای سنتی نیز هست در این نمایش به همراه کاوه آهنگرانی، آهنگ‌های قدیمی را بازخوانی کرده است.

کارگردان «آواز ارگ» تأکید کرد: هر کدام از بازیگران این نمایش، همزمان در دو نقش هنرنمایی کرده اند که به اعتقاد من تجربه جالبی در رادیو است و امیدوارم مورد توجه علاقه‌مندان به نمایش های رادیویی نیز قرار گیرد.

دیگر عوامل این برنامه عبارتند از:

افکتور محمدرضا قبادی‌فر، صدابردار محمدرضا محتشمی، آهنگساز کاوه آهنگرانی، با هنرمندی محمد شریفی‌مقدم، بهرام سروری‌نژاد، علی زرینی، شمسی صادقی، معصومه عزیزمحمدی، قربان نجفی و فریده دریامج.

منبع: ایسنا

572924