همصدایی گانتس و گالانت علیه نخست‌وزیر اسرائیل

در پی اظهارات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه نخست‌وزیر این رژیم درباره اختلافات با آمریکا، عضو مستعفی کابینه منحل شده جنگ رژیم اشعالگر نیز به تایید اظهارات وی پرداخت.

تصویر همصدایی گانتس و گالانت علیه نخست‌وزیر اسرائیل

به گزارش سایت خبری پرسون، «بنی گانتس» عضو مستعفی کابینه جنگ و رئیس حزب «اردوگاه رسمی» رژیم صهیونیستی در تایید اظهارات «یوآو گالانت» وزیر جنگ این رژیم گفت: گالانت درست می‌گوید و ما با دوستان آمریکایی خود پشت درهای بسته بسیاری از مشکلات از جمله بحث تسلیحات را حل کرده‌ایم.

گانتس افزود: اختلافات غیرضروری ناشی از اظهارات و رفتار نتانیاهو به دلایل سیاسی به روابط با آمریکا آسیب می‌رساند؛ روابطی که بخشی جدایی ناپذیر توانایی پیروزی در جنگ است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز طی سخنانی در آمریکا به اختلافات میان تل‌آویو و واشنگتن اذعان کرد و خواستار حل و فصل این اختلافات در پس پرده شد.

یوآو گالانت که در آمریکا به سر می‌برد، در این باره گفت: اختلافات با واشنگتن باید در اتاق‌های بسته حل و فصل شود نه به صورت علنی.

وی گفت ما از حمایت‌های علنی و محرمانه آمریکا تشکر و قدردانی و بار دیگر بر موافقت خود با پیشنهاد «جو بایدن» رئیس جمهور این کشور برای آتش‌بس تاکید می‌کنیم.

این اظهارات گالانت واکنش دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به همراه داشت.

دفتر نتانیاهو طی بیانیه‌ای در این باره تاکید کرد: زمانی که چند هفته طول می‌کشد و اختلافات در پس پرده حل و فصل نمی‌شوند، نخست‌وزیر اسرائیل باید صریح و آشکار صحبت کند تا مایحتاج سربازان را فراهم کند، این اتفاقی بود که رخ داد.

منبع: ایرنا

694122