افشاگری در مورد ۲ بازیکن پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس ناچار به مذاکره با هافبک سپاهان اصفهان برای جایگزینی مهدی ترابی شد.
تصویر افشاگری در مورد ۲ بازیکن پرسپولیس

به گزارش سایت خبری پرسون، باشگاه پرسپولیس با هدف تمدید قرارداد بازیکنانی که با پایان فصل گذشته بازیکن آزاد محسوب می‌شوند قصد دارد وارد نقل و انتقالات تابستانی شود، اما هرچه زمان می‌گذرد جدایی مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند جدی‌تر از گذشته می‌شود تا چاره‌ای جز انتخاب جانشین برای آن‌ها نباشد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قصد دارد برای جلوگیری از هرگونه حاشیه‌ای هم درباره پیشنهادی که به ترابی و اسماعیلی فر برای تمدید قرارداد مطرح کرده بود شفاف سازی کند و پیشنهاد مالی تیم‌های فصل آینده آن‌ها را نیز رسانه‌ای کند، اما تصمیم دارد همزمان با فراموشی این بازیکن‌ها گزینه‌های جانشینی آن‌ها را بررسی کند.

مدیرعامل پرسپولیس که قصدی برای جذب فرشاد احمدزاده هافبک فصل گذشته سپاهان نداشت حالا با جدایی احتمالی مهدی ترابی هم ناگزیر به تغییر دیدگاه در خصوص این بازیکن شده است تا احمدزاده را جذب کند.

احمدزاده که قراردادش با باشگاه سپاهان اصفهان به اتمام رسیده است پیشنهاد استقلال تهران را دریافت کرده، اما با درخواست بازگشت به پرسپولیس مواجه شده تا فعلا تصمیمی برای فصل آینده خود نگیرد.

هافبک سپاهان اصفهان تصمیم دارد پس از جلسه مدیر برنامه‌های خود با باشگاه‌های سپاهان، استقلال و پرسپولیس تا دهم تیرماه تکلیف تیم فصل آینده خود را مشخص کند.

درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیشنهاد سقف قرارداد را به هافبک سپاهان داده است تا همچون بازیکنان ملی پوش از این تیم پول بگیرد.

منبع: مهر

694015