نظامیان صهیونیست به کرانه باختری یورش بردند

مناطق مختلف کرانه باختری صحنه درگیری میان نظامیان رژیم صهیونیستی و فلسطینیان بوده است.

تصویر نظامیان صهیونیست به کرانه باختری یورش بردند

به گزارش سایت خبری پرسون، گرچه تمرکز توحش فعلی رژیم صهیونیستی بر جنگ غزه متمرکز شده است، اما این بدان معنا نیست که این رژیم از جنایات در دیگر مناطق غافل شده است. کرانه باختری یکی از این مناطق است.

بر این اساس، خبرگزاری فلسطینی وفا اعلام کرد نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری یورش برده و با مردم درگیر شدند. در یکی از این یورش‌ها، نظامیان صهیونیست به روستای عسارین در جنوب نابلس حمله کرده و اقدام به تیراندازی به سوی فلسطینیان کردند.

در حملاتی دیگر، نظامیان صهیونیست به ۲ روستای ام صفا و الغایر در شمال و شمال شرقی رام الله حمله کرده و با غیرنظامیان درگیر شدند.

طی درگیری نظامیان صهیونیست با غیرنظامیان در رام الله یک نوجوان ۱۵ ساله زخمی شد. شاهدان عینی از شنیده شدن صدای انفجار، استفاده از گاز اشک آور، و گلوله‌های جنگی از سوی نظامیان صهیونیست خبر می‌دهند.

مقامات صهیونیست از آن بیم دارند که جنگ غزه به کرانه باختری گسترش یابد؛ جایی که ۷۰۰ هزار شهرک نشین صهیونیست معادل ۱۰ درصد از جمعیت رژیم جعلی صهیونیست در آنجا ساکن هستند.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون صهیونیست‌ها طی یورش‌های پیاپی به کرانه باختری بیش از ۹ هزار و یکصد فلسطینی را به اتهام همکاری یا حمایت از جنبش حماس دستگیر کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری مهر

693821