آقای بیرانوند تاریخ انقضایت گذاشته؛ دست از سر فوتبال بردار

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با اتفاقات و حواشی موجود درباره بیرانوند، تصریح کرد: بیرانوند در روزهای آخر فوتبال خود قرار دارد .
تصویر آقای بیرانوند تاریخ انقضایت گذاشته؛ دست از سر فوتبال بردار

به گزارش سایت خبری پرسون، درباره انتخاب ماتزاری به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: کارنامه مربی ایتالیایی را می‌دانم و از نظر من اگر او به نیمکت سرخپوشان اضافه شود یک وزنه بزرگ را در کادر فنی پرسپولیس خواهیم داشت چرا که تجربه مربی‌گری او از کل لیگ ایران بیشتر است.

حضور ماتزاری یک وزنه برای پرسپولیس است

وی ادامه داد: ماتزاری زمانی مربی تیم فوتبال ناپولی بوده و هدایت این تیم را در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید بر عهده داشته و از این رو مربی قابل احترامی است. اکنون صحبت‌ها در حد شایعه است و امیدوارم این اتفاق زودتر رنگ واقعیت بگیرد که اگر این انتقال عملی شود محشر خواهد شد. نمی‌دانم ماتزاری به چه روزی افتاده که می‌خواهد به لیگ ایران بیاید. از نظر من همین گزینه‌های خارجی برای پرسپولیس خوب است و در این مقطع مربی ایرانی به درد باشگاه نخواهد خورد، چون کسی به او اهمیت نمی‌دهد و طبق معمول تنها دعوا و حاشیه‌سازی را بلد هستند از این رو مربی ایرانی تنها باید در تیم‌های پایه استفاده شود تا تجربه کسب کنند.

بیرانوند هیچ راه برگشتی به پرسپولیس نخواهد داشت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با اتفاقات و حواشی موجود درباره بیرانوند، تصریح کرد: بیرانوند در روزهای آخر فوتبال خود قرار دارد و مانند یک انسانی است که در حال غرق شدن است و دست و پا می‌زند تا خود را نجات دهد. بیرانوند دیگر نه در جامعه فوتبال ابهت دارد و نه بین هواداران پرسپولیس وجهه گذشته را دارد. او آنچنان مورد غضب هواداران قرار گرفته که به نظر من هیچ راه برگشتی به لباس قرمز نخواهد داشت. بازیکنی که در برنامه‌های تلویزیونی و مدلینگ بارها شرکت کند آینده‌ای بهتر از این نخواهد داشت. من با وی هیچ دشمنی و غرضی ندارم، اما باید حقیقت را واضح بیان کرد. زمانی که بهترین دروازه‌بان ایران بودم و تک به تک‌ها را دفع می‌کردم خودم را شایسته ماندن در فوتبال می‌دانستم، اما وقتی روزهای رو به افول خود را مشاهده کردم فهمیدم که باید بروم و این همان داستان فرد مورد نظر ماست.

حق بیرانوند دیگر حضور در ترکیب تیم ملی نیست

قلیچ با بیان اینکه حق بیرانوند دیگر حضور در ترکیب تیم ملی نیست، عنوان کرد: بیرانوند بسیار خوش شانس است که قلعه‌نویی از وی در ترکیبش استفاده می‌کند و از آنجایی که سرمربی تیم ملی عرق ملی دارد امیدوارم از یک دروازه‌بانی که تاریخ انقضایش گذشته است استفاده نکند. دروازه‌بانی که ۳۵ سال از عمرش گذشته دیگر باید فوتبال را کنار بگذارد. آقای بیرانوند شما بوفون نیستید که تا اکنون مانده‌اید و اگر واقعاً جیبتان پر شده دست از سر فوتبال بردارید تا مسیر برای جوانان باز شود. اگر بیرانوند می‌خواهد بخاطر پول جنسیتش را تغییر دهد بهتر است از فردا چادر سرش کند! امیدوارم به خاطر خاطرات خوشی که در گذشته برای پرسپولیس ایجاد کرده اکنون چهار گوشه زمین را ببوسد و از تیم خداحافظی کند تا وجهه خود را خراب‌تر از این نکند.

تغییرات در فدراسیون تنها راه حل نجات فوتبال است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: از نظر من رأس فدراسیون تا پایین‌ترین رده آن باید دستخوش تغییرات شود. آن‌ها هیچ گونه آورده‌ای برای فوتبال ایران نداشتند و وقتی آب رودخانه فدراسیون این چنین راکد است بهتر است دستی به آن ببریم. تغییرات در فدراسیون تنها راه حل نجات فوتبال است. کسانی در فدراسیون هستند که نمی‌خواهند فوتبال ایران پیشرفت کند و همین افراد از این موضوع سود هنگفت می‌برند. متأسفانه هیچ کدام از مدیران فدراسیون برای فوتبال ایران موثر و مفید نبودند. در تمام قسمت فوتبال ایران فساد وجود دارد و حتی یک عده از پیشکسوتان همین باشگاه پرسپولیس به دنبال خودشیرینی هستند و برخی اشخاص که نفع خود را در حضور آن‌ها می‌بینند، آن‌ها را روی آنتن می‌آورند و صحبت‌هایی را که می‌خواهند می‌شنوند. تا زمانی که برخی از مدیران و مسئولین فوتبال تغییر نکنند ما روی آرامش را نخواهیم دید.

منبع: میزان

693651