سرمربیگری در پرسپولیس قیمت ندارد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: متاسفم برای آنهایی که چهره کشور ایران در جهان را دور از آن چیزی که واقعیت دارد نشان می‌دهند تا به نوعی خود شیرینی کرده باشند.
تصویر سرمربیگری در پرسپولیس قیمت ندارد

به گزارش سایت خبری پرسون، بهزاد داداش‌زاده بازیکن اسبق تیم پرسپولیس درباره اوضاع و احوال تیم پرسپولیس و قهرمانی این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: معمولاً تیم‌هایی که در لیگ‌های فوتبال قهرمان می‌شوند زودتر از همه سر و سامان می‌گیرند و مشکلات کمتری دارند اما متاسفانه خداحافظی مربی برزیلی از پرسپولیس تا حدی کار ما را دشوار کرد.

وی افزود: این رویه اصلاً خوب نیست که یک تیم را قهرمان کنیم و بعد آن را به امان خدا رها کنیم و برویم. ظاهرا مدتی است این رویه مُد شده و عده‌ای این کار را انجام می‌دهند تا احتمالاً قراردادهای بهتر و ارزشمندتری ببندند، در حالی که سرمربیگری در پرسپولیس با هیچ پولی قابل قیاس نیست.

بازیکن قدیمی پرسپولیس اضافه کرد: پرسپولیس با اقتدار در نیم فصل دوم ظاهر شد و توانست به راحتی قهرمانی را به دست بیاورد. بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و این حقشان نبود که در پایان فصل با چنین شوکی مواجه شوند اما پرسپولیس تیمی نیست که بدون سرمربی بماند و خیلی‌ها آرزو دارند روی نیمکت این تیم باشند.

داداش‌زاده درباره شایعات مربوط به اینکه به مربی ایتالیایی مورد نظر باشگاه پرسپولیس گفته شده ایران کشور امنی نیست توضیح داد: اتفاقاً ایران امن‌ترین کشور خاورمیانه است. همه می‌دانیم که در این منطقه التهاب وجود دارد اما ایران امن‌ترین کشوری است که در این محدوده خودش را به جهان معرفی کرده و هیچ مشکلی برای هیچ کسی وجود ندارد. ظاهراً ما در همین کشور زندگی می‌کنیم و به لطف امنیت و اقتداری که داریم چنین مسائلی را دور و برمان نمی‌بینیم.

وی ادامه داد: باعث تاسف است که عده‌ای این گونه ندانسته و به اشتباه اطلاعات غلط به مربیان خارجی می‌دهند. قبل از این هم مربیان دیگری بودند که می‌خواستند در ایران کار کنند اما نیامدند الان هم این مربی ایتالیایی به ضرر خودش کار کرد. تا دیروز چه کسی اوسمار ویرا را در فوتبال می‌شناخت؟ او یک دستیار بود که کنار گل محمدی کار می‌کرد اما حالا با قهرمانی پرسپولیس که یکی از پرطرفدارترین تیم‌های قاره آسیاست لااقل در همین محدوده و قاره همه او را می‌شناسند.

داداش زاده تاکید کرد: مربی ایتالیایی در حق خودش و خانواده‌اش جفا کرد وگرنه اگر می‌خواست به پرسپولیس بیاید و سرمربیگری این تیم را در دست بگیرد قطعاً می‌توانست با قهرمانی در فصل آینده در همین کشورهای قطری یا اماراتی قراردادهای بزرگی ببندد. کسی که در معامله با پرسپولیس دستش را عقب بکشد قطعا خودش ضرر می کند.

منبع: مشرق

693494