انتقاد درخشان از رفتار علیرضا بیرانوند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس مهدکودک نیست که بازیکنان از همدیگر پیروی کنند. این باشگاه نام و اعتباری دارد که باید قدر آن را دانست.

تصویر انتقاد درخشان از رفتار علیرضا بیرانوند

به گزارش سایت خبری پرسون، حمید درخشان با انتقاد شدید از رفتار علیرضا بیرانوند سنگربان تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه آنچه در روزهای گذشته شاهد بودیم نشان داد هنوز برخی از بازیکنان ما رفتار حرفه‌ای بلد نیستند و بیرانوند اگر حرفی دارد باید از راه درست وارد شود و مسائل را در فضایی اصولی و منطقی دنبال کند.

وی ادامه داد: اگر او نمی‌خواهد در پرسپولیس بماند باید رفتاری منطقی داشته باشد و در نشست با مسوولان باشگاه و اعضای هیات مدیره مسائل خود را مطرح کند، اگر هم می‌خواهد بماند و به دنبال افزایش دستمزد خود است باید آن را شفاف و واضح بیان کند و نیازی به این رفتارها نیست.

سرمربی اسبق پرسپولیس تاکید کرد: فسخ یک‌طرفه به هیچ عنوان درست نیست. بیرانوند بازیکن کوچکی نیست که این مسائل را نداند. او در تیم بزرگی به نام پرسپولیس بازی کرده و یکی از ملی‌پوشان خوب ما در سال‌های اخیر بوده است. سال قبل هم شاهد مسائلی بودیم و اینکه امسال هم بخواهیم هواداران را اینگونه ناراحت کنیم، کار شایسته‌ای نیست و نباید کار به اینجا کشیده می‌شد.

درخشان در واکنش به این سئوال که رفتارهایی که در فوتبال می‌بینیم نشان می‌دهد برخی از بازیکنان ما رفتار حرفه‌ای را آموزش ندیده‌اند، گفت: این جای تاسف دارد. بازیکن وقتی میلیاردها تومان درآمد دارد کافی است ۲ درصد آن را برای مشاور یا وکیل هزینه کند تا دچار چنین مشکلاتی نشود. او درگیر بازی باشد و تمرکزش را برای آن بگذارد و اجازه بدهد مشاورش نیز مسائل مختلف را بررسی کند اما این در فوتبال ما این موارد رعایت نمی‌شود.

وی در مورد اینکه شاید رفتار بیرانوند دیگر بازیکنان را هم تحریک به واکنشی مشابه کند، گفت: اینجا مهدکودک نیست که بازیکنان از همدیگر پیروی کنند. باشگاه پرسپولیس نام و اعتباری دارد که باید قدر آن را دانست. البته پیشنهادی به مسوولان باشگاه دارم و آن این است که حتما یک یا دو دروازه‌بان خوب از کشورهایی مانند گرجستان یا ازبکستان به خدمت بگیرند تا مشکل پرسپولیس از بابت خط دروازه حل شود. در ایران دروازه‌بان خوبی که بدون باشگاه باشد نداریم و برای همین بهتر است از کشورهای اطراف نفر جدیدی را جذب کنیم که تمام و کمال در خدمت تیم باشد.

پیشکسوت پرسپولیس یادآور شد: در روزهای آینده با برطرف شدن مسائل پرسپولیس شاهد جذب نفرات جدید و بستن تیم خواهیم بود و با توجه به اینکه ما باید در لیگ نخبگان به میدان برویم لازم است تیم خوبی را برای لیگ برتر و مسابقات پیش رو ببندیم که این کار حتما انجام خواهد شد.

منبع: ایرنا

693416