این پایان قطعی همکاری پرسپولیس با بیرانوند است؛ تمام!

در فصل تازه فوتبال ایران، برای علیرضا بیرانوند و باشگاه پرسپولیس هیچ راهی بهتر از جدایی وجود ندارد.
تصویر این پایان قطعی همکاری پرسپولیس با بیرانوند است؛ تمام!

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا بیرانوند حرکت سال قبل را دوباره تکرار کرد؛ فسخ قرارداد با پرسپولیس و شروع یک ماجراجویی تکراری دیگر!

بیرانوند در شرایطی قراردادش را برای بار دوم با پرسپولیس فسخ کرد که گویا بر اساس ادعای باشگاه، مبالغی را دریافت کرده بود و طبق آنچه خود علیرضا محاسبه می کند، رقم های دُرشتی را همچنان طلبکار است.

در هر حال بیرانوند چه بدهکار و چه طلبکار، دیگر آن علیرضای همیشگی برای پرسپولیس نخواهد شد. این پایان قطعی همکاری با پرسپولیس است؛ تمام!

بیرانوند این بار باید قاطعانه پای فسخ قراردادش بماند و به همان پیشنهادهای اغوا کننده همیشگی پاسخ مثبت بدهد. بیرانوند مدعی است فصل قبل با ۴۰ میلیارد پول نقد نزد او آمده اند، اما علیرضا از پول گذشت و مذاکرات با استقلال بی سرانجام باقی ماند.

این بار باید از دروازه بان پرسپولیس خواهش کرد، دوباره به بخت خود پشت پا نزند و در سال های پایانی فوتبال، قدر عافیت را بداند و قراردادهای سنگین مدنظرش را منعقد کند.

و اما این بدون شک یک معامله دو سر برد است؛ پرسپولیس سراغ چهره های تازه نفس خواهد رفت. چون تا ابد نمی تواند خط دروازه را به بیرانوند بسپارد. علیرضا هم در تیم تازه اش، پول پارو می کند و اجحاف را در حق خودش برای همیشه پایان می دهد.

برای پرسپولیس و بیرانوند واقعا هیچ نسخه بهتری وجود ندارد؛ جدایی و لاغیر...

منبع: خبرورزشی

693346