بازتاب سخنرانی دبیرکل حزب‌الله در رسانه‌های صهیونیستی

رسانه‌های صهیونیستی در اولین واکنش به سخنان دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کردند: این یکی از قویترین سخنرانی‌های سید حسن نصرالله است.

تصویر بازتاب سخنرانی دبیرکل حزب‌الله در رسانه‌های صهیونیستی

به گزارش سایت خبری پرسون، سخنرانی امروز چهارشنبه دبیرکل حزب‌الله لبنان که در مراسم یادبود یکی از فرماندهان مقاومت لبنان ایراد کرد، با واکنش گسترده و سریع در رسانه‌های صهیونیستی مواجه شد.

این رسانه‌ها در اولین واکنش به سخنان «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کردند: این یکی از قویترین سخنرانی‌های سید حسن است زیرا او امروز بیش از هر زمان دیگر متوجه است که از یک جنگ فراگیر راه گریزی وجود ندارد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش کرد: نصرالله مصمم است به نبرد کنونی برای غزه ادامه دهد تا آتش‌بس در غزه حاصل شود. او تحت تأثیر تهدیدهای اسرائیل و میانجی‌ها قرار نمی‌گیرد.

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» نوشت «وعده های توخالی مبنی بر اینکه اسرائیل قادر به نابودی حماس و بازگرداندن لبنان به عصر حجر خواهد بود، اکنون افشا شده است».

این روزنامه همچنین به نقل از سفیر سابق رژیم صهیونیستی در قاهره نوشت: ارتش اسرائیل برای هیچ سناریویی در غزه یا لبنان آماده نیست.

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی گزارش کرد تهدیدهای سید حسن در این زمان کاملا نشان می‌دهد هیچ گونه راه‌حل و اقدامات نماینده رئیس جمهور آمریکا موفقیتی در پی نداشته است و در صورتی که جنگ غزه متوقف نشود درگیری در شمال ادامه خواهد یافت.

دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز در پیامی واضح خطاب به رهبری رژیم صهیونیستی و ارتش آن خاطرنشان کرد تهدید به گسترش جنگ مقاومت لبنان را نمی‌ترساند و دشمن و ارباب آمریکایی‌اش می‌دانند که جنگ با لبنان در منطقه بازتاب خواهد داشت.

وی گفت: اشغالگر می‌داند که هیچ جایی از اسرائیل از دست موشک‌ها و پهپادهای دقیق مقاومت که اهداف خود را «به‌طور تصادفی» بمباران نمی‌کنند، در امان نخواهد ماند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرد اشغالگر می‌داند آنچه در دریای مدیترانه در انتظار آن است «بسیار بزرگ» است، زیرا «همه سواحل و کشتی‌های آن هدف قرار خواهند گرفت». جبهه لبنان مانع از حضور نیروهای دشمن در غزه شد که برخی از آنها نیروهای زبده بودند، زیرا این ترس در بین دشمن وجود دارد که مقاومت وارد الجلیل شود که در صورت گسترش جنگ، این گزینه محتمل است‌.

منبع: ایسنا

693314