پست جدید کورتنی کارداشیان و عدس پلوی ایرانی

روز پنجشنبه بود که کورتنی کارداشیان، عکس یک دیس عدس پلو با ته‌دیگ سیب‌زمینی را در اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: «برنج مورد علاقه‌ام.» آن گوشه عکس هم آشپز ایرانی این غذای ایرانی را تگ کرد. خانم سارا معتمدی.

تصویر پست جدید کورتنی کارداشیان و عدس پلوی ایرانی

به گزارش سایت خبری پرسون، روز پنجشنبه بود که کورتنی کارداشیان، عکس یک دیس عدس پلو با ته‌دیگ سیب‌زمینی را در اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: «برنج مورد علاقه‌ام.» آن گوشه عکس هم آشپز ایرانی این غذای ایرانی را تگ کرد. خانم سارا معتمدی.

خانواده کارداشیان و جنر با اینکه آشپزخانه‌های بسیار بزرگی در خانه‌های خود دارند اما به ندرت آشپزی می‌کنند. در اصل این آشپزخانه‌های مجهز برای آشپزهای شخصی آن‌ها ساخته شده‌اند.

یکی از این آشپزها سارا معتمدی است که از دوستان نزدیک کورتنی کارداشیان و همسایه این خانواده ثروتمند محسوب می‌شود.

سارا معتمدی سال‌هاست که با کارداشیان‌ها رفت و آمد دارد. این آشپز ایرانی که بیشتر فعالیتش در اینستاگرام و وبلاگ آشپزی مشترکش با کورتنی کارداشیان است، پیش از اینکه ارتباط آنچنانی با این خانواده داشته باشد همسایه آن‌ها بود.

او یک روز با یک ظرف پر از شیرینی رول دارچین در خانه کریس جنر را زد و از آن زمان این خانواده عاشق دستپخت او شدند. آن دوران هم کیم کارداشیان و هم کایلی جنر بچه‌های کوچک داشتند و از آشپزی معتمدی برای فرزندانشان استقبال کردند.

معتمدی در مصاحبه‌ای درباره سلیقه غذایی فرزندان جنرها و کارداشیان‌ها گفته است: «بدغذا نیستند و هر غذایی که درست می‌کنم را می‌خورند. اما آنچه که برای این خانواده مهم است تمیزی و ارگانیک بودن غذاست.» او هر از گاهی به جز غذاهای معمول آمریکایی‌ها غذای ایرانی هم برای بچه‌های این خانواده تهیه می‌کند.

او در ادامه این مصاحبه گفته است: «یک بار برای بچه‌ها آلبالو پلو درست کردم. میسون و پنلوپه خیلی از ترکیب آلبالو و برنج تعجب کرده بودند. چند نفر از دوستانشان هم آن روز آنجا بودند و همه باهم آلبالو پلو را برای اولین بار امتحان کردند و عاشقش شدند.»

منبع: هفت صبح

693308