پزشکیان:

نباید با بانوان و دختران این سرزمین با چوب و باتوم برخورد کرد

مسعود پزشکیان گفت: باید بتوانیم دیپلماسی و گفتگو را در داخل و خارج کشور افزایش دهیم، با جوانان گفتگو کنیم و به آنها میدان دهیم، این جوانان سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند، نباید با بانوان و دختران این سرزمین با چوب و باتوم برخورد کرد، با تهدید نمی‌توان مردم و کشور را اصلاح کرد.
تصویر نباید با بانوان و دختران این سرزمین با چوب و باتوم برخورد کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، مسعود پزشکیان، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری، در جمع هواداران خود در سالن شهید نیلفروش زاده دانشگاه اصفهان اظهار کرد: امروز برای حل مشکلاتی همچون خشکی زاینده‌رود، هوای آلوده، فرونشست، مسائل اقتصادی و... نیاز به نگاهی تازه داریم.

وی ادامه داد: اگر با بیماری روبرو شویم به دنبال یک پزشک متخصص و کاردان و کاربلد می‌گردیم، برای رفع مشکلات نیز ضروری است از افراد کاربلد و کارشناسان مجرب بهره گرفته شود.

پزشکیان افزود: باید کارشناس بود تا بتوان مشکلات را برطرف کرد، مشکل بیکاری در اصفهان زمانی برطرف می‌شود که درها برای ورد گردشگران باز شود، درها زمانی باز می‌شود که دیپلماسی قوی وجود داشته باشد و با دنیا ارتباطات دوستانه داشته باشیم، با قهر کردن با دنیا مشکلات کشور حل نخواهد شد.

وی افزود: باید بتوانیم دیپلماسی و گفتگو را در داخل و خارج کشور افزایش دهیم، با جوانان گفتگو کنیم و به آنها میدان دهیم، این جوانان سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند، نباید با بانوان و دختران این سرزمین با چوب و باتوم برخورد کرد، با تهدید نمی‌توان مردم و کشور را اصلاح کرد، با مهربانی و زبان نرم می‌توان با مردم صحبت کرد. با چوب و باتوم نمی‌توان و نباید با مردم گفت‌وگو کرد، با دستور و تهدید نمی‌توان مردم را وادار به کاری کرد.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری اضافه کرد: باید یاد بگیریم با جوانان به زبان منطق حرف بزنیم، جوانان آینده این کشور هستند، نباید بگذاریم سرمایه ها به این راحتی از دست بروند جوانان این کشور را نباید به عنوان تهدید تلقی کرد، این جوانان سرمایه‌های بزرگ این مملکت هستند و باید به آنها میدان داد، امروز از همه مردم می‌خواهم که اگر به دنبال تغییر هستند پای صندوق‌های رأی بیایند و برای تغییر تلاش کنند.

وی اضافه کرد: اگر مشکلاتی همچون خشکسالی، فرونشست، خشکی زاینده‌رود، آلودگی هوا و... تا چند سال آینده برطرف نشود و فکری برای رفع آنها نکنیم در آینده نمی‌توان در اصفهان و تهران زندگی کرد.

پزشکیان افزود: برای حل مشکلات نیاز به اقدامات کارشناسی و علمی است و نمی‌توان مسائل را با نگاه باندی و جناحی و حزبی برطرف کرد، باید به افراد توانمند و کارشناس اعتماد کرد، زیرا هر مشکلی نیاز به کارشناس خود دارد.

وی گفت: اجازه نخواهیم داد حقوق مردم، کشاورزان، صنعتگران، جوانان، بانوان، مذاهب و... از بین برود، امروز فیلترینگ راه‌حل رفع مشکلات نیست، ما باید صدای مظلومان باشیم و برای تغییر تلاش کنیم.

پزشکیان گفت: شعب ابی طالب هم ۳ سال طول کشید نه ۴۰ سال. در آنجا پیامبر، اصحاب آن حضرت و همه مردم در ‎تحریم قرار داشتند نه مثل حالا که عموم مسئولین و خانواده‌های آنها، مدافعان تحریم و کاسبان تحریم در ناز و نعمت از مردم انتظار دارند تا ابد در شرایط سخت زندگی کنند، مردم همت کنید، این رویه را تغییر دهید.

منبع: ایلنا

693243