توسط بانک مسکن استان همدان صورت گرفت؛

انعقاد قرارداد تامین مالی سه هزار واحد نهضت ملی پرواز/پیشرفت ۷۰درصدی پروژه های نهضت ملی مسکن همدان

بانک مسکن استان همدان در سال جاری و بر اساس قرارداد منعقده، تامین مالی سه هزار واحد از پروژه ۱۱ هزار واحدی کوی پرواز را عهده دار شده است.
تصویر انعقاد قرارداد تامین مالی سه هزار واحد نهضت ملی پرواز/پیشرفت ۷۰درصدی پروژه های نهضت ملی مسکن همدان

به گزارش سایت خبری پرسون، حسن خطیب زاده مدیر شعب بانک مسکن استان همدان که در دیدار با مدیر کل بنیاد مسکن استان سخن می گفت؛ با بیان این مطلب گفت: تاکنون برای تامین مالی هفت هزار و 936 واحد مسکونی در قالب یک هزار و 285 پروژه با سازندگان قرارداد منعقد و بیش از 16هزار میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت این واحدها پرداخت کرده ایم.

خطیب زاده با اشاره به این که شتاب در تکمیل پروژه های نهضت ملی موجب افزایش اطمینان خاطر در متقاضیان می شود؛ افزود: تاکنون تعداد دو هزار و 94 واحد مسکونی در استان همدان که با تسهیلات بانک مسکن در حال ساخت هستند حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند و در آینده ای نزدیک در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

مسعود رضایی مدیر کل بنیاد مسکن استان همدان نیز با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست از همراهی و تعامل بانک مسکن با بنیاد قدردانی کرد و گفت: بانک مسکن استان همدان از ابتدای آغاز طرح نهضت ملی به ویژه تامین اعتبار فاز یک کوی پرواز، پای کار بوده و با تمام توان در راستای پیشرفت آن حرکت کرده است.

منبع: بانک مسکن

683149

مطالب مرتبط