قرعه جدایی به اسم کدام بازیکن پرسپولیس میخورد؟

یکی از بازیکنانی که قراردادش با پرسپولیس به اتمام رسیده و احتمال جدایی‌اش وجود دارد فرشاد فرجی است.
تصویر قرعه جدایی به اسم کدام بازیکن پرسپولیس میخورد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گیورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی‌گنجی گزینه‌های اصلی مرکز خط دفاع پرسپولیس برای فصل آینده به شمار می‌روند که از بین علی نعمتی و فرشاد فرجی نیز یکی می‌ماند و دیگری باید تیم دیگری برای فعالیت خود انتخاب کند.

به نظر می‌رسد قرعه جدایی به اسم فرشاد فرجی مدافع مازندرانی پرسپولیس خورده باشد!

در هفته سیزدهم فصل گذشته، نساجی مازندران شکست تلخی را برابر جواد نکونام و استقلال متحمل شد تا مهدی رحمتی سرمربی قائمشهری‌ها از سمت خود استعفا داده و بلافاصله بعد از او لوکاس آلکاراس مربی اسپانیایی به عنوان جانشین او معرفی شود. اولین اقدام باشگاه نساجی مازندران بعد از این تغییر و تحول، تقویت خط دفاعی خود در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر بود. برهمین اساس این باشگاه تصمیم گرفت فرشاد فرجی مدافع مازندرانی پرسپولیس را در نیم فصل به خدمت بگیرد.

فرجی که پیش از این در لیگ هجدهم تجربه حضور در نساجی را در کارنامه خود دارد، در ۳ فصل اخیری که در پرسپولیس حضور داشته، در بیشتر بازی‌ها نیمکت‌نشین بوده و همین موضوع سبب شده تا این مدافع به دنبال جدایی از سرخ‌پوشان باشد اما...

ظاهرا باشگاه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی مشکلی بابت جدایی این بازیکن نداشتند و حاضر بودند در صورت ارائه یک پیشنهاد خوب، فرجی از جمع سرخ‌پوشان جدا شود. در آن مقطع شنیده شد حالا که باشگاه نساجی خواهان به خدمت گرفتن بازیکن سابق خود است، پرسپولیسی‌ها نیز به دنبال آن بودند تا در ازای انتقال فرجی به قائمشهر معاوضه جذابی را انجام دهند. مدیران پرسپولیس در صورتی موافق جدایی فرجی بودند که باشگاه نساجی در ازای به خدمت گرفتن این مدافع، رضایتنامه محمدرضا آزادی مهاجم جوان و گلزن این تیم را برای حضور در پرسپولیس صادر کند اما تیم شمالی حاضر نشد بهترین مهاجم خود را از دست بدهد. بنابراین معامله جوش نخورد و فرشاد فرجی هم نیم فصل دیگر در پرسپولیس ماند تا قهرمانی لیگ بیست و سوم را همراه قرمزها جشن بگیرد.

حالا لیگ برتر به همراه قرارداد فرشاد فرجی با پرسپولیس به اتمام رسیده است. گویا اوسمار ویرا قبل از خروج از ایران، اسم فرشاد فرجی را در لیست مازاد پرسپولیس گنجانده و به دست رضا درویش رسانده است. برهمین اساس بسیار بعید است قرارداد فرجی تمدید شود و او باید تیم دیگری برای فعالیت انتخاب کند.

در همین ارتباط خبر می‌رسد که فرشاد فرجی بار دیگر از تیم شهر خودش یعنی نساجی قائم شهرپیشنهاد دارد اما عجله ای برای امضای قرارداد ندارد. اول آن که فرجی منتظر انتخاب سرمربی جدید است که شاید بتواند باز هم در کنار پرسپولیس باشد ضمن آن که این احتمال وجود دارد گئورگی گولسیانی تمدید نکند و آن گاه یک جا برای این مدافع مازندرانی باز شود.

از طرف دیگر گفته می‌شود باشگاه گل گهر سیرجان (که تیم متمولی نسبت به نساجی مازندران به عنوان یک باشگاه خصوصی است) نیز دنبال خرید مدافع پرسپولیس است و فرشاد فرجی هم منتظر است تا سرفرصت بهترین تصمیم را برای آینده خود بگیرد.

منبع: خبرورزشی

683127