خیلی هم دلت بخواهد که پیراهن پرسپولیس را بپوشی

پیشکسوت سرخ ها گفت: کمتر بازیکنی بوده که پس از ترک پرسپولیس در تیم جدید خود موفق بوده باشد
تصویر خیلی هم دلت بخواهد که پیراهن پرسپولیس را بپوشی

به گزارش سایت خبری پرسون، رحیم یوسفی درباره اینکه مبلغ سقف بودجه باشگاه‌های لیگ برتری در فصل آینده مشخص شده و پرسپولیس با توجه به حضور در لیگ نخبگان آسیا و بهره از مجوز حرفه‌ای، سقف بالاتری دارد، اما در چنین شرایطی برخی از بازیکنان این تیم به اینکه پیشنهاد مالی بهتری دارند اشاره می‌کنند، اظهار کرد: بازیکنان باید شرایط باشگاه را در نظر بگیرند و همه به دنبال پول نباشند. آنها باید در مورد مسائل مالی در مقابل باشگاه کوتاه بیایند و با رقم کمتری قرارداد ببندند، حسن آن دیده شدن در فوتبال ایران است، چون پرسپولیس در کانون توجهات قرار دارد.

سقف قرارداد برای باشگاه تعریف شده

وی افزود: کمتر بازیکنی بوده که پس از ترک پرسپولیس در تیم جدید خود موفق بوده باشد. از میان بازیکنانی که لژیونر شدند برخی موفق بودند، اما آنهایی که نتوانستند به هدف خود برسند، به دنبال آن هستند تا بار دیگر به پرسپولیس بازگردند. این موضوع در مورد بازیکنانی که به تیم‌های دیگر داخلی رفتند هم صدق می‌کند. بازیکنی که برای پرسپولیس بازی می‌کند در خارج از ایران هم دیده می‌شوند اما در دیگر تیم‌ها دیده نمی‌شوند. آنهایی که از پرسپولیس لژیونر می‌شوند از لحاظ مالی به اهداف خود می‌رسند و اگر کیفیت بالایی داشته باشند همانند مهدی طارمی تا بالاترین سطح خواهند رفت. در مجموع حضور در پرسپولیس برای بازیکنانی که کیفیت بالایی دارند بسیار خوب است، اما باید این موضوع را در نظر بگیرند که سقف قرارداد برای باشگاه تعریف شده و نمی‌توان بیش از آن پرداخت شود.

هدف تراکتور و سپاهان تضعیف پرسپولیس است

بازیکن سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازیکنان نباید به صورت هماهنگ شده با هم به باشگاه فشار بیاورند. اگر دلشان با تیم است، باید شرایط مالی باشگاه و سقف بودجه را در نظر بگیرند و بی‌دلیل به باشگاه فشار نیاورند. صددرصد بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شوند در دیگر تیم‌های لیگ برتری موفق نمی‌شوند. مگر سپاهان و تراکتور بیشتر از پرسپولیس هزینه نکردند، پس چرا سوم و چهارم شدند؟ این دو تیم با هدف تضعیف پرسپولیس به دنبال بازیکنان خوب این تیم هستند. اگر در آخر فصل هم اول یا دوم نشوند، ایرادی به این تیم‌ها وارد نیست، چون چنین توقعی از آنها وجود ندارد. رفتن آنها به تراکتور و سپاهان فقط از لحاظ مالی برای‌شان خوب می‌شود ولی باید با دنیای قهرمانی وداع کنند. از آن طرف برای بازگشت به پرسپولیس هم کار سختی دارند.

پورعلی گنجی نباید برای پرسپولیس شرط بگذارد

یوسفی با اشاره به اینکه مرتضی پورعلی گنجی دو بار رباط صلیبی پاره کرده، گفت: باشگاه باید سیاست‌های خود را داشته باشد و نمی‌تواند ریسک کند و بازیکنی را جذب کند که احتمال مصدومیت شدید و دوری طولانی مدت او وجود دارد. وحید امیری هم بازیکن بسیار خوبی است، اما با توجه به اینکه سن او بالا رفته، با یک مصدومیت امکان آنکه چند ماه غایب باشد وجود دارد. بازیکنانی که سن آنها بالا رفته یا مصدومیت پارگی رباط صلیبی داشته‌اند، باشگاه برای عقد قرارداد با آنها باید خیلی دقت کند. اگر برای بازیکنانی پیشنهاد آمده و دوست دارند بروند، نباید مانع آنها شد. فصل قبل پورعلی گنجی فقط در چند بازی به میدان رفت و مصدوم بود ولی او برای تمدید قرارداد با پرسپولیس که ۹ دوره قهرمانی لیگ برتر شده شرط بگذارد. خیلی دلش بخواهد باشگاه قرارداد او را تمدید کند.

منبع: ورزش سه

683125