ماجرای قلی‌زاده و پرسپولیس به کجا رسید؟

در روزهای اخیر اسم علی قلی‌زاده بار دیگر در اخبار نقل و انتقالاتی تیم پرسپولیس به گوش رسیده است.
تصویر ماجرای قلی‌زاده و پرسپولیس به کجا رسید؟

به گزارش سایت خبری پرسون، معمولا در فصل تابستان انواع و اقسام اخبار به ویژه پیرامون تیم‌های بزرگ به گوش می‌رسد و ماجرای علی قلی‌زاده نیز بی ارتباط به این موضوع نیست.

از آنجایی که ملی پوش چپ پای کشورمان ارتباط دوستانه و صمیمانه ای با مهدی ترابی دارد بنابراین یکی دو فصلی می‌شود شایعه پرسپولیسی شدن او به گوش می‌رسد.

با این وجود خبردار شدیم علی قلی‌زاده با باشگاه فعلی‌اش در لهستان قرارداد داشته و قادر به جدایی نیست. مصدومیت این هافبک ملی پوش درمان شده و او از چند روز دیگر باید در اردوی پیش‌فصل لخ پوزنان شرکت کند.

شاید اگر علی قلی‌زاده آسیب نمی‌دید، فصل قبل آمار بهتری را در ترکیب لخ پوزنان به نام خود ثبت می‌کرد، او نه تنها با مصدومیت وارد اردوی لخ پوزنان شد بلکه در پایان فصل هم دوباره دوری از فوتبال را تجربه کرد و دقایق اندکی در ترکیب تیمش قرار گرفت. ملی پوش کشورمان، فقط ۱۰ مرتبه در ترکیب تیمش قرار گرفت و ۶۳۲ دقیقه برای لخ پوزنان بازی کرد. او در این دقایق نه گلی به ثمر رساند و نه پاس گل داد.

همین مسئله باعث شده تا خیلی‌ها از جدایی قریب‌الوقوع این وینگر تکنیکی از لخ پوزنان خبر بدهند. بخصوص که او بازیکن گرانی محسوب می‌شود و دستمزدش بالاتر از اغلب بازیکنان تیمش است. با این حال اخباری از لهستان مخابره می‌شود با این مضمون که ماریوژ روماک به عنوان سرمربی لخ پوزنان روی قلی‌زاده برای فصل جدید حساب ویژه‌ای باز کرده است.

برهمین باشگاه پرسپولیس تاکنون نه مذاکره ای با علی قلی‌زاده انجام داده و نه حتی مهدی ترابی را برای قرمزپوش کردن او واسطه کرده است.

از طرفی پرسپولیس درحال حاضر در پُست علی قلی‌زاده ستاره‌هایی مثل اوستون اورونوف و مهدی ترابی را دارد که غیر قابل تعویض به نظر می‌رسند مضاف براینکه امید عالیشاه و وحید امیری هم می‌تواند به عنوان وینگر چپ و راست بازی کنند.

از طرفی دیگر علی قلی‌زاده بازیکن گرانقیمتی محسوب می‌شود که تأمین بودجه خرید او اصلا آسان نیست و باشگاه پرسپولیس ترجیح می‌دهد به جای یک وینگر یاهافبک، مهاجم خریداری کند تا عیسی آل کثیر را از تنهایی خارج کند. بنابراین فعلا قصه پرسپولیسی شدن علی قلی‌زاده را باور نکنید!

منبع: خبرورزشی

683115