بازیکنان مطرح پرسپولیس دست روی یک سرمربی داخلی گذاشتند

خبر می‌رسد سناریو انتخاب اوسمار در حال تکرار هست و بازیکنان سعی دارند گزینه مد نظر خود را به باشگاه تحمیل کنند!
تصویر بازیکنان مطرح پرسپولیس دست روی یک سرمربی داخلی گذاشتند

به گزارش سایت خبری پرسون، بعد از اینکه اوسمار تصمیم گرفت در فصل جدید با سرخپوشان ادامه ندهد، به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس برای انتخاب سرمربی دچار سردرگمی مطلق شده است.
به گفته مدیران باشگاه بیش از 30گزینه به این باشگاه معرفی شده است. توافق با گزینه‌های معرفی شده حاصل نشد و هر کدام به دلالیلی از نیمکت پرسپولیس دور شدند.
یکی از عمده دلایل عدم توافق با گزینه‌ها، بحران مالی در تیم پرسپولیس بود که اخیراً با واکنش منفی هواداران این تیم، اسپانسرها دست به کار شدند و بودجه استخدام مربی را تا سقف یک میلیون دلار افزایش دادند.
با این حال اما اکنون خبر می‌رسد سناریو انتخاب اوسمار در حال تکرار هست و بازیکنان سعی دارند گزینه مد نظر خود را به باشگاه تحمیل کنند!
در آن زمان هم بازیکنانی مانند سروش رفیعی، علیرضا بیرانوند و... از درویش خواستند اوسمار را در باشگاه نگه دارند و مابه‌التفاوت پول را به بازیکنان تخصیص دهند و همچنین در توجیه این طرح گفتند اوسمار شناخت بهتری از این تیم دارد و ما با حمایت از این مربی تمام تلاش خود را برای قهرمانی می‌کنیم.
ریسک بزرگی که در نهایت جواب داد و بازیکنان پرسپولیس در لحظات آخر به هر زحمتی بود، قهرمانی خود را تکرار کردند.
اکنون به نظر می‌رسد بازیکنان این سناریو را دارند تکرار می‌کنند و در توجیه این تصمیم به مدیرعامل پرسپولیس گفته‌اند که تیم ما اینقدر هماهنگ و خوب هست که حتی با یک داخلی مثل مهدی تارتار هم بتوانیم نتیجه بگیریم. با توجه به این صحبت‌ها و گرفتن نتیجه در فصل اخیر بعید نیست که درویش این درخواست را قبول کند و در چند روز آینده شروع مذکرات جدی با مهدی تارتار را آغاز کند.

منبع: خبرورزشی

683114